רפאלוב: "בכל חלון העברות אני מקבל שיחת טלפון מישראל"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

רגע לפני משחק הליגה מול האקסית קלאב ברוז' (ראשון החל מ-15:25, ספורט4), כוכב אנטוורפן סיפר: "עזבתי בזמנו כי הדברים ביני לבין לקו לא הסתדרו". וגם: היום שאחרי הפרישה מכדורגל

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
רגע לפני שיפגוש את האקסית קלאב ברוז' במסגרת הליגה (ראשון החל מ-15:25, שידור ישיר בספורט4), ליאור רפאלוב התראיין היום (חמישי) בבלגיה ודיבר בין היתר גם על עתידו. למרות שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בעוד כחודשיים, ניתן לומר בפה מלא כי הישראלי נמצא כיום בשיא כושרו: אחרי 23 מחזורים בליגה הבלגית, הקשר כבש לא פחות מעשרה שערים והוביל את קבוצתו למקום השלישי עם מספר נקודות זהה לזה של גנט השנייה.

רפאלוב, שעבר לבלגיה אי שם בקיץ 2011, זכה עם קלאב ברוז' בלא פחות מחמישה תארים מקומיים, כשרגע השיא מבחינתו התרחש באפריל 2015: במצב של 1:1 מל אנדלרכט בגמר הגביע הבלגי, וולה מופלא של הישראלי עמוק בתוך תוספת הזמן העניק לקבוצתו זכייה בלתי נשכחת בתואר השני בחשיבותו. שלוש וחצי שנים לאחר מכן, בדצמבר 2018, הוא סיים את דרכו במועדון הפאר והצטרף לשורות אנטוורפן, איתה הוא העפיל לחצי גמר המפעל שם היא תפגוש את קורטריק בגומלין שייערך ביום חמישי והוא ינסה לקרב אותה לזכייה בתואר ראשון מאז 1992.

רפאלוב סיפר בקצרה על הסיבה שהובילה אותו לעזוב את קלאב ברוז': "מעולם לא חשבתי שאשחק בקבוצה בלגית שהיא לא קלאב ברוז', כך שבכדורגל הכל יכול לקרות ואפילו מהר מאוד. הדברים לא הסתדרו ביני לבין איבן לקו בזמנו ולא הייתי מסוגל להשלים עם זה שלא אהיה שחקן בכיר".

על עתידו באנטוורפן: "בכל חלון העברות, באופן קבוע, מועדונים מישראל מתקשרים אליי. יש לי חוזה עד תום העונה הבאה באנטוורפן, כך שאני בכלל לא חושב על זה כרגע. החיים אחרי הכדורגל? עוד מוקדם מידי בשביל זה. יש לי ולאשתי עסק של יהלומים ותכשיטים כאן ואנחנו אוהבים את זה מאוד".

רפאלוב במדי קלאב ברוז', יביא גם לאנטוורפן את הגביע? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי