בבלגיה תוהים: "למה ליאור רפאלוב לא שיחק נגד ברוז'?"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

קשר אנטוורפן ישב על הספסל בהפסד 1:0 נגד האקסית ובתקשורת הבלגית נותרו מאוכזבים: "הוא אפילו לא קם להתחמם". הישראלי הסביר: "המאמן דאג שלא אפצע לקראת חצי גמר הגביע"

(גודל טקסט)

אתמול (ראשון) בשעות הצהריים התקיים אחד המשחקים המסקרנים בליגה הבלגית בין קלאב ברוז' מהמקום הראשון לבין אנטוורפן השלישית, כבסיומו המוליכה השיגה 0:1 ביתי בדקות הסיום שהעלה את הפער מגנט ל-11 נקודות.

אבל מעבר יריבות הספורטיבית מי שתפס את מרכז העניינים היה ליאור רפאלוב שעובר עונה מצוינת באנטוורפן לקראת המפגש נגד האקסית סיפר בראיון כי לא האמין שיעבור למועדון בבלגיה, אך הציפיות ציפיות לחוד ומעשים לחוד, הישראלי ישב על הספסל ולא קיבל דקת משחק אחת.

אבל לא רק בישראל נותרו מאוכזבים, גם בתקשורת הבלגית ציינו את השחקן הישראלי כאחד הבולטים במשחק אף על פי שלא שיחק: "הוא אפילו לא התחמם ונשאר על הספסל במשך 90 דקות, למרות שלא היה פצוע". רפאלוב בעצמו הסביר מדוע לדעתו לא שותף: "לא דיברתי עם המאמן אבל הוא דאג כדי שלא אפצע לקראת המשחק הגביע ביום חמישי".

כזכור אנטוורפן תתמודד ביום חמישי בגומלין חצי גמר גביע הליגה בחוץ נגד קורטרייק, כאשר המשחק הראשון בין השתיים הסתיים בתיקו 1:1, וככל הנראה הישראלי שהפך לבורג חשוב במערך של לאזלו בולוני. אך אין ספק שרפאלוב קיווה לשחק נגד האקסית בעבר שיחק במדיה במשך שבע שנים.


פספס הזדמנות לשחק נגד האקסית המיתולוגית. ליאור רפאלוב במדי קלאב ברוז' (JOHN THYS/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי