בית חדש לאלון תורג'מן: הושאל לוויסלה קראקוב

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב

החלוץ עזב את אוסטריה וינה ועבר עד תום העונה למדורגת הלפני אחרונה בפולין, שבעברה כיכבו בשורותיה מאור מליקסון ודודו ביטון. לפולנים אופציה לצרפו לאלתר תמורת חצי מיליון יורו

(גודל טקסט)

בית חדש לאלון תורג'מן. אחרי חצי עונה לא קלה מבחינתו באוסטריה וינה, עבר החלוץ בן ה-28 לליגה הפולנית והוא ינסה לסייע לוויסלה קראקוב הפולנית במאבקי התחתית – ויסלה במקום ה-15 מתוך 16, שלוש נקודות מעל לודז' האחרונה בטבלה ועם זאת רק במרחק ארבע נקודות מארקה גדיניה וקורונה שמדורגות מעליה.

כידוע, הפועל ב"ש ניסתה לצרף לשורותיה את תורג'מן, אולם בבירת הנגב לא הצליחו להגיע עם האוסטרים להסכמות על תנאי העברתו וכך נסללה דרכו של החלוץ דווקא לליגה הפולנית. הוא הושאל לוויסלה לחצי עונה, כאשר לפולנים תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה הנוכחית תמורת חצי מיליון יורו ולהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

החלוץ עבר כבר אתמול את הבדיקות הרפואיות, הגיע לפולין וחתם על חוזהו בשעה 19:06 שעון מקומי – מה שבפולין עורר התלהבות, מכיוון שוויסלה נוסדה ב-1906. הוא יהיה הישראלי השלישי בקבוצה, אחרי דודו ביטון ומאור מליקסון שנחשבו לסיפורי הצלחה בקבוצה. לתורג'מן, שחוזהו בווינה הוא עד תום עונת 2020/221, העונה שמונה הופעות  בליגה האוסטרית והוא כבש שלושה שערים ובישל שער אחד נוסף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי