מרציאנו והיברניאן עלו לרבע גמר הגביע הסקוטי, גם סלטיק העפילה

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

שוער נבחרת ישראל וקבוצתו רשמו 1:4 על גלאזגו מהליגה החמישית. סורו נכלל לראשונה בסגל האלופה, אך לא שותף בזמן שביטון ואלחמיד עדיין פצועים. שער נקי לקליימן בניצחון פראלימני, כחילה לא שותף

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי שאלון תורג'מן ערך אמש (שבת) הופעת בכורה מוצלחת במיוחד במדי ויסלה קראקוב הפולנית, בה כבש שער, גם היום הליגיונרים שלנו ברחבי היבשת המשיכו להופיע במדי קבוצותיהם. אופיר מרציאנו עלה שלב בגביע יחד עם היברניאן, בוריס קליימן ניצח עם פראלימני וטל כחילה לא שותף במשחק של אטרומיטוס מול אולימפיאקוס.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו והיברניאן הביסו 1:4 את BSC גלאזגו מהליגה החמישית במסגרת שמינית גמר הגביע. שוער נבחרת ישראל התמודד עם שלושה איומים בלבד למסגרת השער שלו לאורך 90 הדקות, אשר בסיומן העפיל לרבע הגמר. החלוץ מארק מקנלטי כבש שלושער.

עדיין בסקוטלנד, גם סלטיק שיחקה במסגרת הגביע, אך ללא ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד הפצועים, כאשר הראשון קרוב לחזרה לכשירות. האלופה רשמה 0:3 קל על קלייד מהליגה השלישית בזמן שאיסמעילה סורו נכלל לראשונה בסגל, אך לא שותף.


סורו. ימשיך להמתין להופעת הבכורה (Craig Foy – SNS Group / Contributor)

בקפריסין, בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:1 של פראלימני על אפולון לימאסול מהמקום הרביעי. שלוש הנקודות העלו את קבוצתו של השוער הישראלי למקום העשירי בטבלה, כאשר זו הייתה הפעם השלישית העונה שקליימן לא ספג.

ביוון, טל כחילה ישב על הספסל במשך 90 דקות בהפסד 1:0 של אטרומיטוס מהמקום השמיני לאולימפיאקוס מהמקום הראשון. מוליכת הטבלה הצליחה להשיג ניצחון דרמטי למרות שהייתה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-73 עם שער מכריע של אחמד חסאן בדקה ה-91.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי