דסה גרם לפנדל שהביא להפסד ויטסה, 78 דקות ובישול לרפאלוב בבלגיה

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

המגן היה שותף ל-4:3 בחוץ מול זוולה, כשבמצב של 2:2 נגע בכדור בידו ברחבה וקבוצתו ספגה בפנדל, הקשר של אנטוורפן היה שותף ל-1:3 על אוסטנד. 8 דקות לחמד בתבוסת צ'רלטון 4:0

(גודל טקסט)

אלי דסה שיחק 90 דקות בהרכב קבוצתו ויטסה שהפסידה 4:3 במשחק החוץ מול זוולה מהתחתית, במסגרת המחזור ה-25 בליגה ההולנדית. בדקה ה-90, במצב של 2:2 דסה נגע בכדור בידו ברחבה, זוולה כבשה מהנקודה הלבנה ועלתה ל-2:3. ויטסה השוותה בדקה ה-92 אך ספגה את השער הרביעי בדקה ה-94 ונותרה במקום השביעי בטבלה.

בבלגיה, ליאור רפאלוב חזר להרכב אנטוורפן שניצחה בביתה 1:3 את אוסטנד במחזור ה-28 בליגה ונותרה במקום השלישי. הקשר הישראלי שהוחלף בדקה ה-78, בישל את השער השני במשחק כבר בדקה החמישית. את כל שלושת השערים של המנצחת כבש דיומרסי אמבוקאני, (1, 5, 87), והוא עלה לראשות טבלת מלך השערים בבלגיה עם 18 כיבושים.

ויסלה קראקוב אירחה את ויסלה פלוק במסגרת המחזור ה-24 בליגה הפולנית ונפרדה ממנה ב-2:2 אחרי שספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-95. מסגל המארחת נעדר אלון תורג'מן הפצוע בעוד שאצל האורחת שיחק קיליאן שרידן, אקס קריית שמונה, 90 דקות בהן ספג כרטיס צהוב. קראקוב נותרה במקום ה-14 בטבלה, קרוב מאוד לתחתית הסוערת.


אלון תורג'מן.נעדר בגלל פציעה (האתר הרשמי של ויסלה קראקוב)

בליגת המשנה באנגליה, צ'רלטון הובסה 4:0 במשחק החוץ אצל האדרספילד. תומר חמד, חלוץ המפסידה, נכנס כמחליף בדקה ה-82 וארבע דקות מאוחר יותר, ספג כרטיס צהוב.

בליגה האזרית, אירחה סומגאיט שבמקום הרביעי בטבלה את קשלה מהמקום השלישי, למשחק שהסתיים ב-2:2. אמיר עגייב ישב על ספסל המארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי