צפו בשער הבכורה של גדי קינדה בליגת ה-MLS, קנזס ניצחה

גדי קינדה
גדי קינדה | Rich Lam/Getty Images

פתיחה מושלמת בארצות הברית. קנזס סיטי ניצחה 1:3 בוונקובר הודות לשער אדיר של הקשר, שבדקה ה-39 הניף את רגל שמאל והכדור פגש את החיבורים

(גודל טקסט)

גדי קינדה בהחלט היה אחד השחקנים הבולטים העונה בליגת העל, הרבה בזכותו בית"ר ירושלים מצאה את עצמה בצמרת, אבל הלילה (בין שבת לראשון), במשחקו הראשון בליגת ה-MLS שרק יצאה לדרכה, בהחלט ייתכן שהוא סתם לא מעט פיות כשכבש שער בכורה פנטסטי והעניק לקבוצתו החדשה קנזס סיטי שלוש נקודות.

קינדה, שעבר תמורת קרוב לארבעה מיליון דולר בינואר, פתח בהרכב קנזס סיטי ואחרי 39 דקות ראשונות בליגה הבכירה בארצות הברית, העלה את קבוצתו ליתרון 1:2 במשחק החוץ בוונקובר. קינדה, שגם ספג כרטיס צהוב כבר בדקה השלישית, העביר מסירה מצד לצד, קיבל בחזרה מסירת רוחב מצד שמאל מהמגן הפורטוגלי לואיס מרטינס וברגל שמאל כבש שער נפלא שהלהיב גם את האמריקאים.

קינדה הוחלף בתוספת הזמן של המשחק ושתי דקות לאחר מכן נקבעה תוצאת המשחק, אחרי שאריק הורטדו הבטיח לקנזס את ניצחון החשוב החשוב. אלן פולידו כבש את השער הראשון מבישול של אקס מכבי ת"א רוברטו פונצץ' ויאקוב נרווינסקי איזן זמנית עוד במחצית הראשונה. ביום ראשון הבא קנזס תארח את יוסטון דינמו במסגרת המחזור השני.



ביצוע פנטסטי בהופעת הבכורה. קינדה (Rich Lam/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי