לפני המשחק בסקוטלנד: טוואטחה בישל, הרוש ספג חמישייה

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

המגן שיחק לראשונה אחרי שלושה חודשים, ואיתת להרצוג ב-1:5 של לודוגורץ, שער ובישול לצ'יבוטה. השוער רשם 90 דקות במדי ספרטה רוטרדם, שהובסה 5:1 על ידי אוטרכט

(גודל טקסט)

כשבועיים וחצי לפני המשחק הקריטי של נבחרת ישראל בסקוטלנד וכשהמאבק בינו לבין אופיר מרציאנו בשיאו, אריאל הרוש רשם היום (ראשון) 90 דקות שהוא בוודאי יעדיף לשכוח. לפני הדרבי הגדול של רוטרדם אותו ספרטה תארח במחזור הבא, השוער הישראלי וקבוצתו הובסו 5:1 בחוץ על ידי אוטרכט במחזור ה-25 בליגה ההולנדית.

את השער השני השני לזכות אוטרכט כבש החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו, שהוזכר בקיץ כמועמד להצטרף למכבי תל אביב והעלה את מאזנו לארבעה גולים העונה בהופעתו השמינית. בחזרה להרוש, זו הפעם הראשונה העונה שהישראלי חטף חמישייה במסגרת הליגה ובסך הכל הוא ספג 27 שערים שערים ב-16 משחקים.

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים וחמישייה מרשימה מול אמן במחזור שעבר, ספרטה נעצרה ובשבוע הבא היא תקווה להימנע מהפסד נוסף כשתפוגש את פיינורד הלוהטת לדרבי הגדול של רוטרדם. מנגד, אוטרכט טיפסה זמנית למקום החמישי ובמחזור הקרוב היא תנסה להמשיך את המומנטום מול אלי דסה וקבוצתו ויטסה ארנהיים.

המאמן הלאומי אנדי הרצוג קיבל בשורות טובות מטאלב טוואטחה, שחזר לשחק היום לראשונה אחרי כשלושה חודשים ורשם 90 דקות ב-1:5 של לודוגורץ מפסגת הליגה הבולגרית על דונב רוסה מהמקום ה-13. המגן השמאלי אף בישל את השער השני של קבוצתו, כאשר מאוויס צ'יבוטה הנהדר (78 דקות) כבש את הראשון ובישל את הרביעי. דן ביטון נותר מחוץ לסגל.


טאלב טוואטחה חוגג עם שחקני לודוגורץ (האתר הרשמי של לודוגורץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי