לאור המצב הקשה, חיים רביבו פרסם פוסט תמיכה בספרדית

חיים רביבו
חיים רביבו | Shaun Botterill /Allsport

אחרי עוד יממה נוראית במהלכה 743 בני אדם מתו בספרד מנגיף הקורונה, אקס סלטה ויגו כתב: "המחשבות שלי עם משפחות המתים ועם כולכם. נתגבר על זה"

(גודל טקסט)

המצב הקשה בספרד נמשך. 743 בני אדם מתו מנגיף הקורונה ביממה האחרונה ומניין המתים במדינה עלה ל-13,798. ביממה החולפת אובחנו 5,478 חולי קורונה חדשים ומניין הנדבקים בווירוס בספרד עומד על 140,510 בני אדם. 

מי שהביע תמיכה בעם הספרדי במהלך התקופה הקשה הזו הוא חיים רביבו, שכזכור שיחק במשך ארבע שנים בשורות סלטה ויגו. רביבו העלה היום (שלישי) תמונה של דגל ספרד בעמוד האינסטגרם שלו וכתב בספרדית: "לכל חבריי בספרד, במיוחד חברים לקבוצה ועמיתים לשעבר, בזמנים נוראיים אלו שאנחנו חווים בעקבות מגיפת הקורונה, אני מזדהה איתכם. המחשבות שלי עם משפחות המתים ועם כולכם. נתגבר על זה".

הפירוק האירופי של רביבו נפתח אי שם בשנת 1996, אז הוא עבר ממכבי חיפה לסלטה ויגו מהליגה הראשונה בספרד, שם כבש בסך הכל 23 שערים והגיע עם הקבוצה לרבע גמר גביע אופ"א. לאחר ארבע עונות במדיה הוא חתם באחת הקבוצות הגדולות בטורקיה – פנרבחצ'ה. בתום עונה מוצלחת ביותר בה זכה באליפות הליגה הטורקית, כבש 16 שערים ובישל 22, רביבו זכה בתואר הכדורגלן הזר הטוב ביותר מדינה.

עונה לאחר מכן הפך רביבו לישראלי הראשון שמשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות, ואף כבש שער מול באייר לברקוזן בגרמניה. במהלך עונת 2002/2003, הוא עבר ליריבתה המובעת של פנרבחצ'ה, גלאטסראיי[, במדיה כבש שלושער במשחק הבכורה שלו, וסיים את העונה עם שלושה שערים ב-13 הופעות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי