ערן זהבי: "אם פה חזרו לשגרה, בקרוב זה יקרה גם בישראל"

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

בפוסט אופטימי לעוקביו ברשתות החברתיות, החלוץ ששב לגוואנגז'ו סיפר: "עכשיו הסינים פוחדים שהעולם יביא אליהם את החיידק הארור. כיף לראות את המדינה שלנו מאוחדת, זה מה שמייחד אותנו וזה הכוח שלנו"

(גודל טקסט)

אחרי שביחד עם דיא סבע חזר ביום חמישי האחרון לאימונים מלאים ולמעשה ראשונים עם גוואנגז'ו ר.פ על אדמת מסין מאז התפרצות נגיף הקורונה, ערן זהבי סיפר הבוקר (ראשון) על שגרת החיים בגוואנגז'ו בימים האחרונים, מאז שב למדינה וסיים תקופת בידוד בביתו.

"שבוע טוב לכולם. יום ראשון, יש חופש, נראה שיגרתי, מזג אוויר מצוין והרבה מאוד אנשים בחוץ – נראה כאילו הכל כרגיל, כאילו אנחנו חיים בעולם אחר", כתב זהבי לעוקביו ברשתות החברתיות, "שוב פעם בעולם אחר, הפעם בצד השני, בצד שאפשר לצאת ולטייל. הסינים הם אלה שפוחדים משאר העולם שיביא לפה את החיידק הארור הזה ששיגע את העולם, אז אתם תראו את האינסטגרם ותגידו 'איזה כיף להם, הם יכולים לצאת ולעשות מה שבא להם' – אז כן, זה נכון, אפשר לצאת, אבל האנרגיה לא שם.

"לצאת עם מסיכות ולפעמים בפחד זה לא מה שתמיד חלמנו לעשות, לצאת ולראות את כל המדינה שלנו, המשפחות והחברים שלנו בבתים עושה אפילו את הפעולה וההרגשה ההפוכה מהנאה", המשיך זהבי, "מקווה שהכל יחזור לשגרה במדינה שלנו ובעולם בכלל. מפה אני שולח לכם חיזוקים חיבוקים וגעגועים, כיף לראות את המדינה שלנו מאוחדת ברגעים כאלה – זה מה שמייחד אותנו וזה הכוח שלנו אז קצת אופטימיות, אם פה חזרו לשגרה גם אצלנו זה יקרה. שנדע ימים טובים יותר ונעריך כל רגע".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שבוע טוב לכולם , יום ראשון יש חופש נראה שיגרתי מזג אוויר מצוין הרבה מאוד אנשים בחוץ נראה כאילו הכל כרגיל כאילו אנחנו חיים בעולם אחר, שוב פעם בעולם אחר הפעם בצד השני בצד שאפשר לצאת ולטייל והסינים הם אלה שפוחדים משאר העולם שיביא לפה את החיידק הארור הזה ששיגע את העולם אז אתם תראו את האינסטגרם ותגידו איזה כיף להם הם יכולים לצאת ולעשות מה שבא להם אז כן זה נכון אפשר לצאת אבל האנרגיה לא שם. לצאת עם מסיכות ולפעמים בפחד זה לא מה שתמיד חלמנו לעשות, לצאת ולראות את כל המדינה שלנו המשפחות והחברים שלנו בבתים עושה אפילו את הפעולה וההרגשה ההפוכה מהנאה מקווה שהכל יחזור לשיגרה במדינה שלנו ובעולם בכלל מפה אני שולח לכם חיזוקים חיבוקים וגעגועים כיף לראות את המדינה שלנו מאוחדת ברגעים כאלה זה מה שמייחד אותנו וזה הכח שלנו אז קצת אופטימיות אם פה חזרו לשיגרה גם אצלנו זה יקרה שנדע ימים טובים יותר ונעריך כל רגע

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

עוד באותו נושא: דייגו קרלוס, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי