ספרטה רוטרדם במגעים עם מחליפו של הרוש, שיחזור לב"ש

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

ראשי הקבוצה ההולנדית כבר נערכים לעונה הבאה ושוחחו עם סוכנו של ניק אולי מנאק ברדה. הישראלי יחזור אוטומטית לבירת הנגב, שם לא בונים עליו כשוער ראשון וייתכן שהוא יושאל פעם נוספת

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה וחוסר הוודאות לגבי המשך עונת 2019/20, ספרטה רוטרדם כבר נערכת ליום שאחרי המגיפה ומחפשת שוער שככל הנראה ייכנס לנעליו של אריאל הרוש.

הישראלי, שהושאל בקיץ האחרון לקבוצה ההולנדית, שב לאחרונה לארץ בשל המצב ואם הכדורגל לא ישוב לפעילות, הוא למעשה סיים את דרכו בהולנד. כך או אחרת, בתום העונה הוא יחזור באופן אוטומטי להפועל באר שבע, שם יש לו חוזה לשנתיים נוספות. יש לציין כי בשלב זה בבירת הנגב לא בונים על הרוש כשוער הראשון וייתכן שהוא יושאל פעם נוספת או יימכר.

בידיעה שהרוש לא צפוי כאמור להמשיך, בהולנד מדווחים שראשי ספרטה כבר עוקבים מקרוב אחר מספר שוערים ואף קיימו שיחות ראשונות עם נציגיו של השוער ניק אולי בן ה-24, שרשם העונה 29 הופעות בהרכב נאק ברדה מליגת המשנה ועשוי לקבל בקיץ הזדמנות להוכיח את עצמו בליגה הבכירה. לאולי חוזה עד קיץ 2021 במדי קבוצתו ומחירו עומד על כ-450 אלף יורו.

תחילת דרכו של הרוש בהולנד הייתה קשה. אחרי שלא קיבל הזדמנות והחלו שמועות על התרת חוזהו, הישראלי זכה לצ'אנס בסוף חודש אוקטובר בשל הרחקתו של השוער הבכיר טים קורמנס ומאז אי אפשר היה להוציא אותו מההרכב. הרוש רשם 16 הופעות רצופות בהרכב ספרטה בליגה ההולנדית, כאשר זכור במיוחד המשחק באמסטרדם מול אייאקס בו הישראלי מנע תבוסה במו ידיו וזכה ללא מעט כותרות מחמיאות.


סיים את דרכו בהולנד? אריאל הרוש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי