בדרך לדורטמונד? שון וייסמן סומן כמחליף אפשרי לארלינג הולאנד

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

האתר '90min' בחר שבעה שחקנים שיכולים לשמש כגיבוי לנורבגי בן ה-19, ביניהם גם חלוץ וולפסברגר ברשימה: "רומא מעוניינת בו, אבל גם דורטמונד יכולה לקחת אותו בחשבון"

(גודל טקסט)

גם בחלומות הכי ורודים שלו, שון וייסמן לא תיאר לעצמו ששמו יקושר עוד העונה למועדונים הגדולים באירופה. כבר באוקטובר שמו של חלוץ וולפסברגר סומן כמועמד לצ'לסי ווסטהאם, וטוטנהאם, בחודש האחרון באיטליה מדווחים כי גם רומא שמה עין על הישראלי, אבל אולי וייסמן יעבור דווקא לבורוסיה דורטמונד.

באתר '90min' כתבו על עונתו המופלאה של ארלינג הולאנד במדים הצהובים שחורים וציינו שמקומו בהרכב מובטח ולכן סימנו שבעה מועמדים אפשריים שעשויים להגיע לזיגנאל אידונה פארק כשחקני ספסל, ביניהם גם וייסמן עצמו שפתח את הרשימה.

"החוזה של וייסמן יסתיים ב-2021, אבל הישראלי יכול לעזוב כבר בתום העונה תמורת סכום שיא עבור קבוצתו וולפסברגר. על פי 'קוריירה דלו ספורט' רומא מעוניינת בו, אבל גם דורטמונד יכולה לקחת אותו בחשבון. עם זאת בשל תקופת ההתקשרות הקצרה החתמתו של וייסמן יכולה להיות מסוכנת", על פי '90min'.


ארלינג הולאנד. ישתף פעולה עם וייסמן? (Joern Pollex/Bongarts/Getty Images)

השמות הנוספים שהוזכרו בכתבה: אודסון אדוארד הצרפתי בן ה-22 המשחק בסלטיק, אלכסנדר סורלות' המשתף פעולה עם טוני וואקמה במדי טרבזונספור, ז'אן-פיליפ מאטטה ממיינץ, החלוץ הקנדי בן ה-19 של גנט ג'ונת'ן דייוויד שמועמד גם לברצלונה, מלך שערי אליפות אירופה עד גיל 21 בשנת 2019 לוקה ואלדשמידט הגרמני של פרייבורג וחברו של וייסמן בליגה האוסטרית, פאטסון דאקה הזמבי בן ה-21 המשחק ברד בול זלצבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי