הבכורה, המגרש הטוב מכולם והפרטנר: חמד בראיון על תקופתו בספרד

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

הכובש הבכיר של ישראל ב"לה-ליגה" התראיין לעמוד האינסטגרם הרשמי לכבוד יום הולדתו ה-33: "לא אשכח לעולם את המשחק הראשון. אמרתי לעצמי: "זהו - עשית את זה, אתה פה, בליגה הטובה בעולם". וגם: מסי ורונאלדו

(גודל טקסט)

תומר חמד לא היה הלגיונר הראשון של הכדורגל הישראלי בספרד, ורבים אף הופתעו כשאחרי עונה אחת משמעותית במכבי חיפה הוא חתם במאיורקה בקיץ 2011, אך עם הסטטיסטיקה אי אפשר להתווכח. חמד הוא הישראלי שכבש הכי הרבה שערי ליגה בספרד, יותר מחיים רביבו או יוסי בניון. החלוץ שחוגג היום (שבת) את יום הולדתו ה-33, התראיין לעמוד האינסטגרם של הליגה הספרדית וסיפר על תקופתו בספרד. הופעת הבכורה, היריבים הגדולים והחברים שאיתם בקשר עד היום.

הופעת הבכורה: "זה משהו שאני לא אשכח לעולם, סוג של הגשמת חלום כמובן, הרגשה של ניצחון וסיפוק. אמרתי לעצמו 'זהו, עשית את זה, אתה פה, בליגה הטובה בעולם'. נהנתי מכל רגע במשחק הזה, ניצחנו אותו, בישלתי, וזו הייתה התחלה מושלמת לחוויה האירופית".

האצטדיון הכי מרגש: "הקאמפ נואו, זה מגרש כשאתה נכנס אליו אתה כבר מרגיש את האווירה, בשנייה הראשונה מבין את העוצמות שלו. אצטדיון שבאמת כמה שהוא גבוה וכמה שהוא גדול זו חוויה גדולה גם לשחקן וגם לקהל שמגיע, זה המגרש המיוחד ביותר ששיחקתי בו בספרד".


חמד מול פפה.(JAIME REINA/AFP via Getty Images)

השחקן שהכי נהנה לשחק איתו והיריב הכי גדול: "ג'ובאני דוס סאנטוס גדל בברצלונה, שחקן נבחרת מקסיקו, היה לנו שיתוף פעולה מצוין, זכיתי לשחק לצידו. היה הכי כיף לשחק נגד ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, היה תענוג לראות אותם מול העיניים ולנסות לנצח אותם. זו החוויה הכי גדולה שהייתה לי בקריירה".

החברים: "אני בקשר עם תומאס פארטיי קשר אתלטיקו מדריד, יצא לנו לשחק גם במאיורקקה וגם באלמריה והוא אחד החברים הכי טובים שלי מהתקופה בספרד". כזכור, חמד עבר פציעה קשה בליגה השנייה ב-2014 ולאחר מכן עבר לאלמרייה. הוא כבש שמונה שערים ב-35 הופעות ולאחר מכן עבר לאנגליה. אגב, הוא הצליח אפילו לכבוש נגד ריאל מדריד בעונת 2011/12.

חמד במדי אלמריה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי