"תומר חמד שחקן נוראי, אולי הליגה השלישית מתאימה לו"

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury - EMPICS / Contributor

לקראת סיום חוזהו של הישראלי בצ'רלטון, בקבוצת האוהדים שאלו האם מגיעה לו הזדמנות נוספת, ולפי התגובות נראה שגם הם ישמחו לפרידה. האם החלוץ יחזור לכדורגל הישראלי אחרי תשע שנים?

(גודל טקסט)

תומר חמד עובר ללא ספק את העונה הקשה ביותר שלו מאז עזב את הכדורגל הישראלי בקיץ 2011. החלוץ שחגג רק אתמול (שבת) יום הולדת 33, חתם בתום סאגה ארוכה ומפרכת במדי העולה החדשה לצ'מפיונשיפ צ'רלטון, בתקווה שיסייע לה במאבקי העלייה בפרמיירליג, אך חמד לא השתלב וב-14 הופעות בכל המסגרות הוא לא מצא את הרשת.

לכן עתידו של החלוץ הישראלי במועדון עדיין לא ברור. חמד חתום עד סוף העונה וייתכן שלא יזכה לחידוש בקבוצה של לי בווייר, שנאבקת על חייה במקום ה-22 בטבלה. בנוסף לכך, היום בקבוצת האוהדים של צ'רלטון בטיווטר נשאל האם מגיעה לחמד הזדמנות גם בעונה הבאה, ונראה שכמעט כל האוהדים ישמחו לפרידה.

"בחיים לא, הוא שחקן נוראי", כתב אחד האוהדים ברשתות החברתיות וגם שאר המגיבים לא מאמינים שצריך לתת לו עוד הזדמנות. "לרוע המזל לא. הוא מעולם לא הציג משחק טוב בקבוצה שלנו. אולי ליג 1 (הליגה שלישית באנגליה) תתאים לו", נכתב גם כן.

התסכול של האוהדים מובן, תומר חמד היה עד העונה אחד החלוצים היציבים בצ'מפיונשיפ ועזר לברייטון לעלות לליגה הבכירה בעונת 2016/17 כאשר בסך הכל כבש בליגה השנייה 35 שערים ב-121 הופעות. בעקבות כך נראה שהפרק של חמד ב'אדיקס' קרוב לסיומו והשאלה היא מה יבחר לעשות – להמשיך את הפרק מעבר ליום או לחזור לכדורגל הישראלי? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי