מנור סולומון התגאה במצב בישראל: "השגרה חזרה"

מנור סולומון
מנור סולומון | Robbie Jay Barratt - AMA / Contributor

בראיון באוקראינה, קשר שחטאר דונייצק סיפר: "המצב בארץ טוב מאוד, מרבית המקומות כבר נפתחו מחדש". וגם: הזמן הפנוי במהלך הפגרה, מסר לאוהדים והגעגוע לכדורגל

(גודל טקסט)

ההופעה האחרונה של מנור סולומון במדי שחטאר דונייצק נערכה אי שם במהלך חודש דצמבר. כידוע, הישראלי החלים לאחרונה מפציעה וקיווה לשוב לשחק, אולם לנגיף הקורונה היו תכניות אחרות ואקס מכבי פתח תקווה נאלץ להמתין. בראיון באוקראינה, הוא סיפר על הזמן הפנוי במהלך הפגרה, חשף למה הוא הכי מתגעגע והתגאה במצב בישראל.

פגרת הקורונה והזמן הפנוי: "כמו כולם, אני נמצא כל הזמן בבית. צופה בטלוויזיה, משחק פיפא, מתאמן פעם או פעמיים ביום כדי להישאר בכושר, לומד פורטוגזית ומדבר הרבה עם בני משפחתי וחבריי".

למה אתה הכי מתגעגע: "מעל הכל, למשחקים. בהתחלה הייתה לנו פגרת חורף, בהמשך נפצעתי ועכשיו התפרץ הנגיף ויש סגר. אני ממש מתגעגע לכדורגל. אני לא יכול לחכות לרגע בו אני וחבריי נוכל להתאמן ולהיות שוב על המגרש. אני מקווה שנוכל לסיים את העונה. כמובן שבריאות הציבור היא מעל הכל, אבל הייתי רוצה שהכדורגל יחזור. סביר להניח שנצטרך לשחק ללא קהל, אך אין דרך אחרת".

נגיף הקורונה בישראל: "המצב בישראל טוב מאוד כיום. היה שם הסגר קפדני. כמעט כל האנשים נשארו בבית במשך מספר שבועות, כאשר רק עובדים חיוניים הורשו לצאת. באופן כללי, ישראל התחילה לחזור לשגרה, מרבית המקומות כבר נפתחו מחדש".

מסר לאוהדי שחטאר: "אני מאחל להם בעיקר בריאות. המצב עכשיו קשה לכולם, אבל אני מאמין שבקרוב נתראה באצטדיון. אנחנו ממש מצפים לרגע בו נוכל לשחק ולשמח אותם שוב".

מנור סולומון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי