"דאבור עדיין מאוכזב שהוא לא קיבל הזדמנות בסביליה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

סוכנו של חלוץ הופנהיים סיפר על התקופה בספרד: "המועדון ראה בו רכש מאוד משמעותי, אבל הגיע מאמן חדש וראה דברים אחרת". וגם: האם פרדראג ראיקוביץ' יצטרף לאנדלוסים?

(גודל טקסט)

מילוש מלנוביץ', אחד הסוכנים העולים בכדורגל האירופי, מייצג בין השאר גם שני כדורגלנים שכולנו מהירים היטב: הראשון הוא מואנס דאבור והשני הוא פרדראג ראיקוביץ'. הערב (שבת) הוא העניק ריאיון לאתר "ESTADIO Deportivo" המסקר את סביליה והתייחס לחצי השנה של החלוץ באנדלוסיה, עד שנמכר להופנהיים, וכן לשמועות על כך שמונצ'י וז'ולן לופטגי סימנו את פרדראג ראיקוביץ' כמי שעשוי לעמוד בשער הקבוצה בעונה הבאה.

מלנוביץ' הוא למעשה הבעלים של סוכנות "Soccer Mondial", שבנוסף לדושאן טאדיץ' וכוכבים סרבים אחרים, גם אלי דסה נעזר בשורותיה כדי להגיע לוויטסה בקיץ האחרון, לאחר כחודשיים שנותר ללא קבוצה. "קודם כל, דאבור החלים במאת האחוזים מהפציעה בשריר וחזר לאימונים מלאים בהופנהיים", הגן מלנוביץ' על החלוץ, "הייתי במשחק הבכורה שלו בסביליה וראיתי איזו קבלת פנים מדהימה הוא קיבל מהאוהדים כבר בחימום. זה היה רגע מטורף. יש בסביליה אוהדים יוצאים מן הכלל ומואנס עדיין מאוכזב שהוא לא קיבל הזדמנות אמיתית להראות את הכדורגל שלו, במיוחד כי הוא רצה להחזיר לאוהדים שתמכו בו".


דאבור. חזר לאימונים מלאים (הופנהיים, האתר הרשמי)

עוד אמר על דאבור: "לא היה לו מזל. הוא חתם בינואר 2019, כשהקבוצה שיחקה עם שני חלוצים בהרכב. זו גם הייתה התוכנית כשהביאו את מואנס, אבל הגיע הקיץ וכבר היה מאמן חדש, מר לופטגי, ולו היה רעיון אחר. הוא שיחק עם חלוץ בודד, '9 קלאסי', שחקן מטרה. מואנס לא זכה להתחלה קלה והיה צריך זמן להסתגל לשפה חדשה, מנטליות חדשה, מדינה חדשה. המאמן לא ראה בו כמספר 9 שלו וידענו שלפנינו תקופה קשה. מואנס דאבור היה רכש מאוד חשוב ומשמעותי למועדון, אבל המאמן החדש לא ראה את זה כך. זה יכול לקרות בכל מקום".

על לופטגי אמר הסוכן: "הוא המאמן וזכותו לקבל את ההחלטות ולבחור באיזו שיטה הקבוצה תשחק, זו גם הסיבה שמואנס תמיד נשאר מקצוען ומחויב לסביליה. הוא עבד קשה יותר בכל יום ועשה אימונים נוספים, כי החיים טובים אלייך כשמגיע לך. וזו גם הסיבה שהוא קיבל חוזה נהדר בגרמניה ומאוד טוב לו שם".

על ראיקוביץ' אמר: "בכנות, לא דיברתי עם מונצ'י או לופטגי על פרדראג ראיקוביץ'. מונצ'י מכיר את השוק מעולה ואני בטוח שהוא מכיר את ראיקוביץ'. הייתה לפרדראג עונה אדירה בצרפת ואנחנו נראה בקיץ מה קורה".


ראיקוביץ'. שוער העונה בצרפת (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי