זהבי מתכוון לדחוף את עצמו לקצה: "אנסה לשבור את השיא"

ערן זהבי
ערן זהבי | גוואנגז'ו ר.פ, רשמי

כוכב גוואנגז'ו ר.פ לא נרתע מהשיטה החדשה בסין, לפיה יהיו פחות משחקים בעונה הקרובה: "כשהמטרה קשה יותר, אני דוחף את עצמי לרמה הכי גבוהה". ומה אמר ואן ברונקהורסט?

(גודל טקסט)

סין, המדינה בה משבר הקורונה התחיל, קרובה לשוב לשגרה גם בזירה הספורטיבית. ליגת הכדורגל הבכירה במדינה, בה כידוע משחקים ערן זהבי ודיא סבע, תעבור מהפכה על מנת לסיים את העונה הנוכחית שהייתה אמורה לצאת לדרך בפברואר מבלי להפריע ללוח הזמנים של העונה הבאה.

על פי השיטה החדשה, העונה תתקיים עם שני בתים של שמונה קבוצות בכל בית. בכל בית ייערכו שני סיבובים, כך שכל קבוצה תשחק 14 משחקים. לאחר מכן, כדי להכריע את זהות האלופה והיורדות, ייערכו משחקי נוקאאוט על מיקום. "אם באמת יהיו פחות מחזורים, יהיה לי קשה יותר לשבור את שיא השערים שקבעתי בעונה שעברה, אבל אני אנסה לעשות זאת פעם נוספת", הבהיר זהבי, כוכב גוואנגז'ו ר.פ, בראיון לתקשורת הסינית.

על השאיפות שלו לעונה הקרובה, שצפויה לצאת לדרך בסוף ייוני-תחילת יולי, אמר זהבי: "לפעמים, אם המטרה קשה ורחוקה יותר, אתה דוחף את עצמך לרמה הגבוהה ביותר. אם אוכל לשבור פעם נוספת את שיא השערים לעונה בסין, אהיה מאושר. אני צריך להוכיח שאני אחד השחקנים הזרים הכי טובים בסין. קשה מאוד להמשיך להבקיע בקצה הזה, מה שאומר שאני חייב להמשיך לעבוד הכי קשה שיש בשביל להמשיך לעשות את זה. אני תמיד שם על עצמי לחץ במטרה לשמור על הסטנדרטים שלי".

המאמן החדש של זהבי, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, אמר: "אחרי עבודת הכנה ממושכת בתקופה האחרונה, אני מרגיש טוב עם האופן בו השחקנים נראים באימונים ומתפקדים בפן הפיזי. נכון לעכשיו הקבוצה כמעט שלמה. אנחנו לא זקוקים לשינויים בסגל ואין לנו תכניות לצרף אף שחקן. ארצה כמובן לשפר את משחק ההגנה. אנחנו עובדים על זה קשה ומתקדמים בכל היבט. אנחנו צריכים להסתגל לצורת משחק שונה וזה מאוד תובעני עבור השחקנים, אך הם עושים עבודה מצוינת".

 
 


ממשיך לכוון גבוה. ערן זהבי (גוואנגז'ו ר.פ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי