שחטאר וסולומון התקרבו לאליפות, 18 דקות ללבקוביץ' בניצחון הונבד

מנור סולומון
מנור סולומון | Robbie Jay Barratt - AMA / Contributor

קשר נבחרת ישראל שיחק חמש דקות בניצחון 1:3 על דינמו קייב, שהגדיל את הפער בפסגה ל-16 נק'. השוער נכנס כמחליף במשחק החזרה בליגה ההונגרית. סייף שותף ב-3:4 של לכיה על ארקה גדיניה

(גודל טקסט)

למרות שאנחנו בסך הכל במחזור ה-24 ונותרו עוד שמונה משחקים, אפשר לומר בפה מלא שאף אחד כבר לא ייקח את תואר האליפות משחטאר דונייצק, שחזרה הערב (ראשון) כמו שצריך מפגרת הקורונה וגברה 1:3 על היריבה המושבעת דינמו קייב במה שאמור היה לענות להגדרה "משחק העונה", אך בפועל לא באמת היה כוחות.

באשר לסולומון, שהחלים מפציעה ארוכה במהלך פגרת הקורונה, הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-85 ורשם הופעה ראשונה במסגרת הליגה מאז חודש דצמבר. שחטאר אמנם נקלעה לפיגור משער של ויטלי בויאלסקי (38), אך מי שהיה שם עבורה וכיכב הוא מרלוס הוותיק, שהבקיע צמד (40 ו-68) והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה העונה. מרקוס אנטוניו המחליף קבע את תוצאת המשחק (74).

בזכות הניצחון על השניה בטבלה ערב המחזור, שחטאר הגדילה את הפער בפסגת ל-16 נקודות והיא משייטת בדרך לזכייה רביעית ברציפות בתואר הכי חשוב באוקראינה.

אבל לא רק סולומון שותף היום. גם רובי לבקוביץ' קיבל הזדמנות בליגה ההונגרית. השוער הישראלי פתח בכלל על הספסל של הונבד, אך קיבל הזדמנות בדקה ה-72 במצב של 1:2 על דברצן ולבסוף השיגה 1:3, שהקפיץ את הקבוצה של לבקוביץ' למקום השישי.

בפולין, קני סייף עלה מהספסל בדקה ה-76 לכיה גדנסק על ארקה גדיניה שהסתיים בניצחון 3:4 לטובת הקבוצה של האמריקאי-ישראלי, שלא היה מעורב באף אחד מהכיבושים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי