וייסמן עבר את דאבור, לינדל: "שון שחקן משוגע"

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

בעקבות המספרת, חלוץ וולפסברגר הפך לישראלי בעל כמות השערים הגדולה בעונה אחת בליגה אירופית וזוכה ממחמאות מכל עבר. שותפו לקבוצה אמר: "לא הבנתי מה הוא עושה". וגם: מה הסיכויים לזכות באליפות היסטורית?

(גודל טקסט)

שון וייסמן ממשיך להשאיר את כולנו המומים בכל פעם מחדש אחרי כל מחזור בליגה האוסטרית, אבל אתמול (רביעי) הוא כבר ממש הגזים. החלוץ הישראלי של וולפסברגר כיכב ב-1:2 נגד שטורם גראץ עם בישול וגול אדיר במספרת, שעשוי להיות מועמד בכיר לתואר שער השנה בעולם.

לתואר מלך השערים של הליגה האוסטרית כבר אין לו תחרות וגם לפני וגם לפני שזה יהפוך לרשמי, וייסמן רשם הישג מרשים לא פחות, כאשר הפך לשחקן הישראלי שכבש הכי הרבה גולים בליגה האירופית אחרי שרשם את שערו ה-23 העונה וחלף על מואנס דאבור, שכבש 22 גולים במדי רד בול זלצבורג בעונת 2017/18.

אגב שיא השערים העונתי לליגיונר הוא כמובן שייך לערן זהבי כאשר שבר את שיא הכיבושים הסיני עוד לפני התפרצות הקורונה עם 29 כיבושים, אבל בקצב הזה כבר אף אחד לא יופתע אם וייסמן ישבור גם את השיא הזה.


שון וייסמן יעבור גם את ערן זהבי? (אתר הליגה הסינית)

בנוסף לשלל המחמאות שקיבל מכל עבר, גם חברו לקבוצה מיכאל לינדל שכבש את שער הניצחון דיבר על הביצוע המרהיב של הישראלי: "אם זה עובד זה עובד. יש לנו בחור משוגע בקבוצה. כשראיתי את הביצוע, שאלתי את עצמי מה הוא עושה?'. אם אני הייתי נופל כמוהו, הייתי שובר את כל העצמות".

אגב, לוולפסברגר יש יומרות לזכות באליפות. בעקבות הקיזוז בליגה האוסטרית ועונש הפחתת הנקודות של לאסק לינץ, הפער בין הקבוצה של הישראלי לרד בול זלצבורג המוליכה ירד לחמש נקודות בלבד. זה אמנם עדיין נראה כמו חלום רחוק, אבל וייסמן הוכיח לנו העונה שהכל אפשרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי