יחזרו לליגת העל? טאלב טוואטחה ודן ביטון צפויים לעזוב

דן ביטון במדי לודוגורץ
דן ביטון במדי לודוגורץ | האתר הרשמי של לודוגורץ

בשורות לקבוצות הצמרת בליגת העל? על פי התקשורת הבולגרית, המגן והקשר אינם בתוכניות של לודוגורץ ועשויים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה בתום העונה שתתחדש מחר

(גודל טקסט)

בשורות לקבוצות הגדולות בליגת העל? על פי שדיווח שפורסם היום (חמישי) בתקשורת הבולגרית, המגן טאלב טוואטחה והקשר דן ביטון עשויים לסיים בתום העונה את דרכם בשורות לודוגורץ. על פי התקשורת המקומית, השניים, שלא נטלו חלק במשחקי ההכנה האחרונים של מוליכת הליגה הבולגרית, אינם נספרים על ידי המאמן פאבל ורבה, שלא מחזיק מהם ולא בונה עליהם להמשך.

אחרי פגרת קורונה ארוכה במיוחד, מחר תתחדש הליגה הבולגרית עם משחק ההזדמנות האחרונות של לבסקי סופיה, שתארח את לודוגורץ לה משחק חסר ותשע נקודות יתרון בפסגה. הישראלים, כאמור, לא צפויים להיכלל בסגל. ביטון אמנם רשם העונה 17 הופעות בהן הבקיע שני שערים, אך נדחק החוצה מאז הגעתו של ורבה. טוואטחה, לעומת זאת, סבל מפציעות רבות ורשם שלוש הופעות בלבד במסגרת הליגה.

מי שעשויות לפעול, אם וכאשר, הן כמובן הקבוצות הבכירות בליגת העל, כאשר חלקן הביעו בעבר עניין בשחקנים. כידוע, מכבי חיפה הוזכרה ללא הרף כמועמדת להחזיר את טוואטחה שגדל במועדון ועזב לאירופה ב-2016. באשר לביטון, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע וקבוצות נוספות הביעו עניין בקשר שגדל בבירת הנגב אך לא זכה לצ'אנס ממשי ויצא לחו"ל לאחר שנתיים מוצלחות באשדוד.

 


טאלב טוואטחה (לודוגורץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי