אוהדי סלטיק צמאים להגעתו של וייסמן: "תחתימו אותו עכשיו"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

המספרת של החלוץ הישראלי נגד שטורם גראץ עוררה תאבון אצל אוהדי הקבוצה הסקוטית, שהגיבו בטוויטר: "תביאו את הבחור הזה, המספרים שלו מדברים בעד עצמם"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

הנתונים האדירים שהעמיד שון וייסמן במדי וולפסברגר האוסטרית במהלך העונה הנוכחית הכניסו את החלוץ הישראלי לפנקס של לא מעט קבוצות באירופה, כך לפחות לפי הדיווחים השונים, אך השער האדיר במספרת שכבש וייסמן שלשום (רביעי) כבר לקח את זה לרמה אחרת. אוהדי סלטיק נותרו המומים מהביצוע של מי שסומן כאחד המועמדים העיקריים לחזק את הקבוצה של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד.

אחד הפרשנים בפודקאסט של אוהדי סלטיק כתב על וייסמן: "אני אוהב אותו. יש לו יכולת סיום מצוינת, הוא מייצר הרבה מצבים והמספרים מוכיחים זאת". אחד האוהדים של הענקית הסקוטית צייץ בתגובה לשער: "תחתימו אותו עכשיו". אוהד אחר הוסיף: "הוא כובש שערים לשם ההנאה. תשאילו את באיו ותביאו את הבחור הזה".

כזכור, ב"טלגרף" נכתב כי סלטיק סימנה את וייסמן כמועמד מוביל לאור החשש שחלוץ אחר, אודסון אדוארד בן ה-22, יעזוב את הקבוצה. אלופת סקוטלנד נחושה להשאיר את אדוארד, אולם מספר מועדונים באנגליה מעוניינים בו לטענת כלי התקשורת הבריטי. בדף של פוסקאסט אחר של אוהדי סלטיק צייצו במשך לאותו דיווח: "אין שאלה, תחתימו את שון וייסמן גם אם אדוארד נשאר. אי אפשר להתעלם ממאזן שערים שכזה. אני לא יודע כלום עליו אבל המספרים מדברים בעד עצמם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי