קינדה בפוסט תמיכה: "אני אדם שחור. אני בונה ולא הורס"

גדי קינדה
גדי קינדה | Rich Lam/Getty Images

גם נציגינו ב-MLS נרתם למחאת השחורים בארצות הברית, וכתב ברשתות החברתיות: "הרגשתי בעבר את הכאב שהרס אותי. קל מדי לבקר אחד את השני במקום לעזור זה לזה"

(גודל טקסט)

מחאת השחורים נגד הרג ג'ורג' פלויד, בארצות הברית ממשיכה לתפוס תאוצה ולשלל התרומות ומחוות שאנו זוכים לראות כמעט בכל יום מאנשי הספורט בכירים בעולם, גם שגרירנו ב-MLS גדי קינדה, המשחק בקנזס סיטי כתב ברשתות החברתיות פוסט תמיכה במאבק.

"אני אדם שחור, אני בונה ולא הורס גברים שחורים או נשים. אני הרגשתי בעבר את הכאב שהרס אותי והחלטתי שאמשיך להתבלט בנוגע לבניית אנשים אחרים. לעיתים קרובות לנו האנשים, קל מדי לבקר אחד את השני במקום לעזור זה לזה".

"עם כל הכוחות שיש לנו מול האנשים שלנו, בואו נבטא את עצמנו ונחגוג עם האנשים שלצדינו", סיכם גדי קינדה את הפוסט, וביקש להעתיק את הטקסט, להעלות תמונה ולתייג מספר אנשים שיפיצו את הבשורה.

אגב, רק לפני מספר ימים נחתם החוזה החדש בין ארגון השחקנים ל-MLS ובדיוק כמו ב-NBA, גם ליגת הכדורגל עשויה לשוב לטורניר מיוחד במתחם דיסני באורלנדו. קינדה עצמו פתח את העונה בסערה עם שני שערים בשתי ההופעות שלו, עד השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה, ויקווה שימשיך באותו כושר גם לאחר חידוש המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי