צפו: נאתכו העלה את פרטיזן לגמר הגביע, וייסמן כבש בעקב

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | GABRIEL BOUYS / AFP

שער של הקשר בדקה ה-58 העניק לקבוצתו 0:1 יוקרתי על הכוכב האדום בדרבי של בלגרד. החלוץ בישל והבקיע, אך וולפסברגר איבדה יתרון כפול ונוצחה 4:2 על ידי הארטברג. בבולגריה, טוואטחה החליף את צ'יבוטה

(גודל טקסט)

אחרי בצורת בת משחק אחד, שון וייסמן חזר לעצמו הערב (רביעי) עם בישול מוקדם ושער נפלא בעקב, אך היכולת המרשימה של חלוץ נבחרת ישראל לא הספיקה לוולפסברגר שנותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-47, איבדה יתרון כפול ונוצחה 4:2 על ידי הארטברג במסגרת המחזור ה-25 בליגה האוסטרית.

וייסמן בישל כבר בדקה החמישית למארק-אנדרה שמרבוק וכבש את ה-24 שלו העונה בליגה (31 בכל המסגרות) בדקה ה-37 עם שער נפלא בעקב, זאת אחרי שכזכור שערו הקודם נכבש במספרת מרהיבה שזכתה לכותרות בכל אירופה. לרוע מזלו, קבוצתו איבדה את הראש, ספגה ארבעה שערים תוך 37 דקות ואיבדה גובה לקראת המשך מאבקי הצמרת.

בסרביה, במשחק שנערך עם קהל, שער של ביברס נאתכו בבעיטה מתוך הרחבה (58) העניק לפרטיזן את הכרטיס לגמר הגביע אחרי 0:1 יוקרתי במיוחד על הכוכב האדום בדרבי הלוהט של בלגרד. הישראלי הוחלף בדקה ה-67 על ידי סיידובה סומא, אקס מכבי חיפה. ב-24 ביוני, קשר נבחרת ישראל וקבוצתו יתמודדו מול וויבודינה בקרב על התואר השני בחשיבותו. 

בבולגריה, דן ביטון נותר מחוץ לסגל של לודוגורץ, שסיימה ב-1:1 מול ארדה. מאוויס צי'בוטה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-71 על ידי מגנה השמאלי של נבחרת ישראל, טאלב טוואטחה. אגב, אלון תורג'מן הפצוע לא לקח חלק במשחק קבוצתו, ויסלה קראקוב הפולנית, שהשיגה ניצחון 2:3 דרמטי על ראקוב עם שכר מכריע בדקה ה-88.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי