נשיא וולפסברגר: "וייסמן רוצה לעבור לאנגליה או גרמניה"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

ריגלר הודה שהגיעו פניות לגביו אך אמר: "היה מדובר במדינות לא אטרקטיביות. נחכה לסיום העונה. המחיר שלו לא אמור לרדת בגלל הקורונה". החלוץ, שהגיע ל-31 שערים וחתום עד 2021: "ביקשתי לא לדעת על הצעות"

(גודל טקסט)

בקיץ, כשעזב את מכבי חיפה בדרך להרפתקה מעבר לים, שון וייסמן היה משוכנע שיצליח. אבל גם הוא לא היה יכול לדמיין עד כמה. החלוץ בן ה-24 שכבש אתמול בעקב,  נגד הארטברג (ועוד הספיק לבשל שער), הגיע העונה כבר ל-31 שערים ב-33 משחקים. גם בקבוצתו וולפסברגר מבינים שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לשמור עליו. את השער שלו ביום שבת במספרת בהחלט קשה לשכוח.

נשיא המועדון דייטמר ריגלר אמר: "כמובן שהיו מספיק פניות, אך המדיניות לא היו אטרקטיביות עבורו. הוא רוצה לשחק באנגליה או גרמניה, זו המטרה הברורה שלו כשיהיו הצעות בוודאי שנבחן אותו". עוד הוסיף: "המחיר שלו לא אמור להשתנות בגלל משבר הקורונה. בכל מקרה נמתין עד לסיום העונה".

וייסמן עצמו נשאר צנוע: "אני רוצה לשפר את הטכניקה שלי. אני ממוקד מאוד בקבוצה וביכולת שלי. ביקשתי מהמועדון לא לדעת דבר על הצעות כאלה או אחרות". נזכיר כי וייסמן מחזיק בחוזה עד 2021 מה שצפוי להקל עליו את המעבר, אחרת יעזוב בחינם בקיץ בא.

עוד אמר: "לא קל ליישם את אורח החיים שלי גם בישראל, יש הרבה כללים מיוחדים ביהדות ואני גאה להיות יהודי. אסור לי להשתמש בטלפון או לנהוג ביום שבת, לכן אני גר קרוב למגרש, כדי שאוכל להגיע לאימונים ולמשחקים ברגל. אשתי היא הבוסית, היא מספר אחד בחיים שלי. בלעדיה אני כלום".

באוסטריה גם פירגנו: "הוא הגיע בהעברה חופשית אבל כובש, וכובש וכובש. נראה שיעזוב בחלוף עונה אחת בלבד. לא רק המספרים שלו משימים מאוד אלא גם הדרך בה הוא כובש, הוא מאוד מגוון".

החלוץ שרשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בחודש ספטמבר (במהלך ההפסד 3:2 לסלובניה) והוסיף מאז שלושה משחקים, יקווה להיות החלוץ הבכיר של הנבחרת ולכבוש את שערו הראשון.

שון וייסמן במדי הנבחרת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי