"אי אפשר לשמור על שון וייסמן, הוא שחקן בלתי צפוי"

שון וייסמן
שון וייסמן | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

לקראת המפגש של וולפסברגר מול ראפיד וינה, מאמן היריבה קובהאור החמיא לסקורר הישראלי: "הוא יודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, עלינו להיות מאוד זהירים איתו. אבל אי אפשר להבטיח שהוא לא יכבוש"

(גודל טקסט)

שון וייסמן חזר מפגרת הקורונה באותו כושר שליווה אותו לאורך כל העונה, עם שני שערים יפים במיוחד במספרת ובעקב והוסיף עוד שני בישולים בשלושת משחקי החזרה של הליגה האוסטרית ונראה שהוא לא מתכוון לעצור. 24 שערי ליגה יש לחלוץ הישראלי שנמצא בראש טבלת המבקיעים בליגה האוסטרית וביום ראשון יקווה לשפר את מאזנו אפילו יותר במשחק החוץ של קבוצתו וולפסברגר נגד רפיד וינה.

לכן אין זה מפתיע שווייסמן כבר זוכה להתייחסות מיוחדת מהקבוצות היריבות לפני כל משחק והמאמנים עדיין לא מבינים איך אפשר לעצור אותו. היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר מאמן היריבה דיטמר קובהאור על הסקורר הישראלי.

"וייסמן יודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. בדרך בה הוא משחק אי אפשר לשמור אותו במשך 90 דקות. לעיתים הוא כובש משום מקום ועלינו להיות מאוד זהירים איתו ותמיד להצמיד עליו שחקן, אבל עדיין אי אפשר להבטיח שהוא לא יכבוש", אמר דיטמר קובהאור.

למי שלא זוכר וייסמן כבר שבר את שיאו של מואנס דאבור והפך לשחקן הישראלי שכבש את כמות שערי הליגה הגבוהה ביותר לעונה אירופית אחת. מחוץ ליבשת הישנה מוביל ערן זהבי שכבש בעונה האחרונה בסין 29 גולים ולווייסמן יש עוד שבעה משחקים לנסות לשבור את שיאו של חלוץ גוואנגז'ו.

"אי אפשר לעצור אותו". וייסמן יכבוש גם נגד ראפיד וינה? (Paolo Bruno / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי