ביברס נאתכו זכה למחמאות בסרביה: "חשוב שהשגנו את המטרה"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | Srdjan Stevanovic / Contributor

קשר פרטיזן בלגרד כבש בכדור חופשי נהדר וקבוצתו הבטיחה את המקום השני בליגה. בשבוע הבא: הישראלי יוביל את חבריו לזכייה בגביע?

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד חזרו מ"פגרת הקורונה" בסערה. בשבוע שעבר קפטן נבחרת ישראל כבש את שער הניצחון בדרבי בחצי גמר הגביע הדרבי לעיני כ-25 אלף צופים והעלה את קבוצתו לגמר על חשבון היריבה המושבעת הכוכב האדום ואתמול (ראשון) הוא שוב מצא את הרשת, בפעם השמינית העונה בליגה ובפעם ה-11 בכל המסגרות, ב-1:4 על צ'וקאריצ'קי.

נאתכו הוחלף כבר במחצית והסיבה לחילוף הייתה יכולתו – בחמשת הימים האחרונים נאתכו מוביל את פרטיזן בלגרד לניצחונות והוחלט להחליפו כבר בהפסקה כדי לאפשר לו מנוחה חיונית ולשמור אותו רענן לקראת שני המשחקים האחרונים של העונה בסרביה, בליגה בשבת נגד וויוודינה וארבעה ימים לאחר מכן בגמר הגביע נגד אותה קבוצה, המדורגת רביעית בליגה.

פרטיזן הבטיחה אתמול את המקום השני בזכות הניצחון, בעקבות מגפת הקורונה והשבתת העונה בוטלו משחקי הפלייאוף והעונה תגיע לסיומה בתום 30 מחזורים, ונאתכו שכבש אתמול בכדור חופשי שוב זכה לכינוי "מאסטרו" מהעיתונאים המקומיים. לאחר המשחק אמר הקשר: "אני מאוד מרוצה מהמשחקים האחרונים שלנו וחשוב שנשמור על אותה יכולת לקראת המשחק האחרון בליגה וגמר הגביע. זה היה חשוב שנסיים במקום השני וזו מטרה שהשגנו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי