בסקוטלנד מעריכים: היברניאן תקשיב להצעות על מרציאנו

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Ross Parker - SNS Group / Contributor

ישוב לישראל? דיווח: בשל משבר הקורונה, קבוצתו של שוער הנבחרת תנסה להרוויח ממכירתו, שנה לפני שיסיים את חוזהו ויוכל לעזוב את המועדון ללא תמורה. גם קשר נבחרת אוסטרליה בדרך החוצה

(גודל טקסט)

אחרי ארבע עונות ושנה לפני תום חוזהו, בסקוטלנד מעריכים היום (שלישי) שאופיר מרציאנו עשוי לעזוב את היברניאן, הקבוצה איתה שוער נבחרת ישראל עלה לליגה הבכירה בקיץ 2017 ורשם במדיה בסך הכל 115 הופעות בכל המסגרות.

על פי הדיווח, משבר הקורונה פגע קשות בהיברניאן שמוכנה כעת להקשיב להצעות על כוכבי הקבוצה. כידוע, לפני כחודש הכריזו בסקוטלנד על סיום העונה בגלל התפרצות הנגיף, צעד שהוביל חלק ניכר מהקבוצות להחל בהליכי קיצוצים ופיטורים.

בשל כך, בסקוטלנד מעריכים שהיברניאן תנסה להכניס כסף ממכירת השחקנים המובילים של הקבוצה – מרטין בויל וכאמור מרציאנו, שיסיימו את החוזים שלהם בתום עונת 2020/21 ויוכלו לחתום ללא תמורה בכל קבוצה שיחפצו החל מחודש ינואר הקרוב.

בעוד בויל האוסטרלי בן ה-20 מעורר עניין רב אצל סטוק סיטי והאדרספילד מאנגליה, בהקשר של מרציאנו טרם הוזכרה קבוצה שמעוניינת בשירותיו אך נכתב ששוער נבחרת ישראל "מחוזר" וכאמור עשוי להימכר במטרה להכניס סכום כספי שיסייע למועדון לעמוד על רגליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי