מאמנו של וייסמן מודה: "אופתע אם הוא יישאר בקבוצה"

שון וייסמן
שון וייסמן | האינסטגרם הרשמי של וולפסברגר

פרדיננד פלדוהפר, מאמן וולפסברגר, דיבר על החלוץ הישראלי, שכבש 25 שערים ב-25 משחקי ליגה: "יותר קשה לעשות את זה במדים שלנו מאשר במדי זלצבורג"

(גודל טקסט)

שון וייסמן סיים בצורה מצוינת את העונה הקודמת במכבי חיפה ועזב את הירוקים לוולפסברגר, אבל אף אחד לא חשב שהוא יתפוצץ כפי שעשה מאז הגיע לאוסטריה. החלוץ בן ה-24 מוליך את טבלת מלכי השערים של הליגה עם 25 שערים ב-25 מחזורים, ובסך הכל יש לו 32 שערים ב-34 הופעות בכל המסגרות.

כמה המספרים שלו מטורפים? הוא נמצא במקום השמיני במאבק על נעל הזהב האירופית, כשהוא מקדים שמות כמו קיליאן אמבפה, רומלו לוקאקו, פייר-אמריק אובמיאנג וסרחיו אגוארו. מקדימים אותו ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי, טימו ורנר, צ'ירו אימובילה, ארלינג הולאנד וג'יימי וארדי. פשוט נמצא לצד שמות אדירים.

מאמנו, פרדיננד פלדוהפר, דיבר היום (שלישי) על הכוכב שלו והצהיר כי הוא צפוי לעזוב בסיום העונה, מה שלא כל כך מפתיע. "יש לו חוזה לעוד עונה, אבל אני לא מצפה שיישאר. אהיה מופתע מאוד אם זה יקרה.

מאמן וולפסברגר המשיך ושיבח את וייסמן: "זה שונה כשאתה כובש את כמות השערים הזאת עבור וולפסברגר. זה בהחלט יותר קשה לעשות את זה מאשר במדי זלצבורג. אני מאמין שמה שהוא עושה עכשיו יעבוד לו גם במקומות אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי