טל בן חיים שוחרר מספרטה פראג, אביו לספורט1: "כל האופציות פתוחות"

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

אחרי שלוש שנים בקבוצה הצ'כית, במהלכן לא כבש אף שער רשמי, נפצע ובקושי שיחק, החלוץ התיר את חוזהו במועדון והפך רשמית לשחקן חופשי. עשוי לחזור למכבי תל אביב

(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים לא מוצלחות בכל קנה מידה, טל בן חיים התיר היום (חמישי) את חוזהו בספרטה פראג והפך לשחקן חופשי. כידוע, החלוץ הצטרף למועדון הפאר הצ'כי בשנת 2017 תמורת 2.9 מיליון יורו ושכר אסטרונומי של כמיליון יורו לעונה, אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי, סבל מפציעות ומחוסר מזל, וסיים את הקדנציה עם אפס שערים רשמיים ו-20 הופעות בלבד במסגרת הליגה.

בהודעה הרשמית מטעם ספרטה פראג נכתב: "הנהלת המועדון סיכמה עם הכדורגלן הישראלי על סיום שיתוף הפעולה שנה לפני תום החוזה שנחתם במקור. ההסכם על סיום ההתקשרות הוא תוצאה של דיונים הוגנים בין שני הצדדים, המועדון מאחל לטל בהצלחה בהמשך הדרך". אביו של טל בן חיים, אופיר בן חיים, אמר לספורט1: "בהסכמת שני הצדדים הוחלט להתיר את החוזה. כעת טל שחקן חופשי. אין לנו מושג מה יהיה בעונה הבאה. ישראל או יעד אחר באירופה? כל האופציות פתוחות".

כזכור, לאחרונה פרסמנו כאן באתר שמכבי תל אביב, האקסית, צפויה לפתוח במגעים עם בן חיים שעשוי להיכנס לנעליו של יונתן כהן שכידוע הוציא לאחרונה דרכון פולני ומעורר עניין אצל סלטיק וקבוצות נוספות מעבר לים. כאמור, בקיץ 2017 חתם בן חיים לארבע שנים בשורות ספרטה פראג, אשר שילמה למכבי ת"א 2.9 מיליון יורו והפכה אותו בזמנו לרכש היקר בתולדות הליגה הצכ'ית. לצערם של שני הצדדים, החלוץ לא עמד בציפיות הגבוהות וסיים את עונת הבכורה שלו ללא שערים ועם שני בישולים בלבד ב-18 הופעות במסגרת הליגה.

את עונת 2018/19 בן חיים פתח עם שתי הופעות רצופות בהרכב, אלא שאז הוא קרע את הרצועה הצולבת ונעלם. כמעט משנתיים חלפו מהופעתו הרשמית האחרונה ולא פחות משלוש שנים עברו מאז החלוץ מצא את הרשת בפעם האחרונה במסגרת הליגה. רגע לפני גיל 31, נדמה שבן חיים רק רוצה לחזור לשחק כדורגל והיעד הבא עשוי להיות ת"א.

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⌛️

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי