צפו: גול ענק לקני סייף, צ'יבוטה כבש את שער האליפות של לודוגורץ

קני סייף
קני סייף | צילום מסך

הקשר סיפק ביצוע נפלא והעניק ללכיה גדנסק 0:1 על פוגון שצ'צ'ין. אקס בני יהודה השלים את המהפך של קבוצתו בדרך ל-1:2 על ברואה, שהבטיח את התואר. וייסמן גרם לשער עצמי של זלצבורג, וולפסברגר חזרה מ-2:0 ל-2:2

(גודל טקסט)

מספר נציגים של הכדורגל הישראלי בתפוצות יעלו היום (ראשון) לשחק בליגות השונות באירופה. ראשון לעשות זאת היה קני סייף, שבמו רגליו הביא ללכיה גדנסק הפולנית ניצחון 0:1 על פוגון שצ'צ'ין במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, עם שער נהדר בדקה ה-27. שלוש הנקודות העלו את קבוצתו של הקשר הישראלי למקום השישי בטבלה.

אבל עם כל הכבוד לסייף, ההישג הגדול של היום הגיע מבולגריה ועליו אחראי מאוויס צ'יבוטה, שכבש את שער האליפות של לודוגורץ. קבוצתו של החלוץ חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על ברואה, כאשר את המהפך השלים אקס בני יהודה שהבקיע בדקה ה-62.

באוסטריה, וולפסברגר של שון וייסמן פגשה מחזור שני ברציפות את האלופה שבדרך, רד בול זלצבורג, במטרה להשיג ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה. החלוץ הישראלי לא פתח בהרכב מתוך רצון לתת לו מנוחה בתוך עומס המשחקים, אך עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה במצב של 1:0 לזלצבורג. בדקה ה-71 מוליכת הטבלה כבר עלה ל-0:2, ובדקה ה-80 חלוץ נבחרת ישראל גרם לשער עצמי של אנדראס אולמר, שצימק את התוצאה ל-2:1. הדרמה הגדולה הגיעה חמש דקות לאחר מכן, כשמיקאל לינדל השווה ל-2:2 עם בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה וקבע חלוקת נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי