חמד: "מאוכזב מהעונה שלי. לא אוותר על חו"ל כל עוד אני יכול"

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA Images via Getty Images

אחרי שהצטיין בניצחון של צ'רלטון, החלוץ בן ה-33 התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס להופעה האחרונה ("מפרגנים לי"), עתידו ("יש התעניינות") ומאבקי הירידה

(גודל טקסט)

תומר חמד עובר ימים חיוביים. אחרי אחת העונות הפחות טובות שלו מעבר לים, החלוץ חזר בצורה טובה מפגרת הקורונה ובישל ב-0:1 הקריטי של קבוצתו מול האל סיטי – והניצחון הזה העלה אותה אל מעל הקו האדום. השחקן בן ה-33 קיבל הרבה מחמאות על ההופעה האחרונה שלו, והערב (שני) התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על החזרה לעניינים, מאבקי הירידה וגם התייחס לעתידו, שכן הוא מסיים את חוזהו בסיום העונה.

"כולם מפרגנים והתרשמו מההופעה שלי", אמר חמד. "חזרתי בכושר טוב להתחלה המחודשת של הליגה. עבדתי קשה, מי שעקב אחריי יודע. עשיתי המון אימונים בבית למרות שלא יכולתי לצאת. הצלחתי לשמור על כושר ואם אני יכול להציג יכולת טובה על המגרש אז אני שמח. עם זאת, יש לי מספיק ניסיון ואני יודע שאם במשחק הבא לא אהיה טוב אז אני אקבל בראש. הכי חשוב מבחינתי זה ההמשכיות, כי אף אחד לא יזכור את המשחק האחרון אם נפסיד בשבת מול ק.פ.ר. זה משחק מעניין כי זו אחת האקסיות שלי ואני מאוד רוצה לשחק טוב. אחרי זה מתחיל מרתון של משחקים. נשארו שמונה משחקים בפחות מארבעה שבועות".

העונה הייתי מאוכזב מעצמי וידעתי שעדיין לא הראיתי לאוהדים ולמועדון את מה שאני יכול", הודה החלוץ. "לא סתם הבקעתי שערים עד עכשיו בכל עונה והצלחתי. העונה הרבה דברים לא התחברו, גם בגלל הפציעה וגם בגלל סיבות אחרות. עכשיו זה סוג של התחלה חדשה ודף חדש. באתי מוכן וידעתי שזו ההזדמנות שלי לסיים את העונה טוב, וזה גם חשוב מאוד להישארות שלנו בליגה. אם אתן שערים ואטביע חותם זה יהיה מצוין, זוכרים תמיד את הסוף".

החוזה שלו: "אני רוצה לקחת את החזרה מפגרת הקורונה למקום החיובי ולסיים את העונה כמו שצריך. אני רוצה לעשות חודש טוב ואני בטוח שאם זה מה שיקרה אז יהיו לי עוד הצעות. גם לפני הקורונה היו הרבה קבוצות שהתעניינו, אך ברור שאם אשחק יותר זה ייתן לי יותר אופציות".


תומר חמד (Daniel Hambury – EMPICS / Contributor)

האם יש סיכוי שיישאר בצרלטון: "המועדון מבחינתו רוצה קודם כל להישאר בליגה ורק לאחר מכן יתכנן את העונה הבאה. הם עוד לא יכולים להציע לי שום דבר כל עוד הם לא הבטיחו את העונה הבאה בליגה. זו יכולה להיות אופציה טובה עבורי, אבל קודם כל הכי חשוב שלא נרד. אחרי שנעשה את זה נחשוב מה יהיה הלאה, כרגע אני מעדיף לא להתעסק בזה".

מאבקי הירידה: "יצאנו לפגרת הקורונה אחרי שירדנו מתחת לקו האדום בפעם הראשונה העונה. עם הניצחון האחרון עלינו שני מקומות וברחנו מהקו האדום. כרגע זה בידיים שלנו. יש לנו בהמשך גם משחקים נגד קבוצות ששואפות לעלות ליגה וגם מול קבוצות שנלחמות איתנו על הירידה. אנסה לעשות את המקסימום כדי לעזור, גם עם הניסיון וגם עם היכולת".

החזרה מהקורונה: "בתקופה שהיינו בבתים נתנו לנו הרבה עבודה מאוד חזקה ורצו שנשמור על כושר. כשהגענו חזרה לפה דיברו איתנו על הפן המנטלי וניסו להסביר לנו שחוזרים לחודש אחד שיכריע את כל העונה. כל אחד הגיע והתחיל מחדש, לא יודעים מי בכושר ומי לא. המאמן אמר שמי שיראה לו שהוא הגיע מוכן ישחק בלי קשר למי שהיה בכושר טוב כל העונה. כולם הגיעו מוכנים, אף אחד לא רוצה לרדת ליגה".


תומר חמד (Daniel Hambury/EMPICS/PA)

עתידו: "יש דיבורים עם קבוצות שהן לא מאנגליה, אבל אין משהו שקרוב למצב של חתימה או משהו כזה. אני מתעסק רק באיך לסיים את הליגה בצורה הכי טובה ואני בטוח שבסוף החודש יהיו מספיק הצעות. אני נמצא כבר תשע שנים בחו"ל וכרגע חזרה לישראל לא אופציה וזה לא מה שאני מכוון. מבחינתי, המטרה שלי היא להישאר עוד כמה שנים לשחק בחו"ל. אין לי מה למהר לוותר על זה כל עוד אני יכול ורוצים אותי".

האם גילו המתקדם (33) משפיע: בצ'מפיונשיפ יש הרבה שחקנים בגילאים האלה שקבוצות לוקחות, בעיקר חלוצים. יש דוגמה אחת שהייתי רואה מול העיניים בברייטון והיא תמיד נותנת לי תקווה – גלן מארי הגיע למועדון בגיל 33, הבקיעהרבה שערים, עלה איתנו לפרמיירליג וגם שם עשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי