רפאלוב הבקיע באנדרלכט מול ראקוב, מלדה כבש בפנדל נגד אספניול

play
כובש גם באירופה. ליאור רפאלוב | GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP
כמו אוהדים: צפו בשחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ושרים בחדר ההלבשה 00:55

משחקי הכנה: הקשר העלה את קבוצתו ליתרון מול הפולנים, חלוץ מכלן שעלה מהספסל קבע 1:1 בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

החל משבוע הבא יחזרו לפעילות מפעלי הגביע והליגות ברחובי אירופה, ובינתיים הקבוצות מעבירות הילוך ומקיימות משחקי הכנה. היום (רביעי) נערכו משחקים רבים לקראת חזרת הליגות ומפעלי הגביע וכך זכינו לשערים של שניים מהלגיונרים שלנו, ליאור רפאלוב ויונס מלדה.

ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט במשחק אימון שהסתיים ב-1:1 נגד ראקוב הפולנית. הישראלי הבקיע את השער היחיד בהתמודדות. זה קרה בדקה ה-17, אחרי שפרנסיס אמוזו פרץ בצד שמאל ומסר רוחב לרחבה, שם המתין רפאלוב שרשם סיומת מוצלחת. בשבוע הבא תפגוש אנדרלכט את גנק בשמינית גמר הגביע הבלגי.

צפו בפנדל של יונס מלדה בתוספת הזמן

קבוצה בלגית נוספת שקיימה משחק הכנה היום היא מכלן, שנפרדה ב-1:1 נגד אספניול הספרדית. הבלם האורוגוואי לאנדרו קבררה העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-58, אבל יונס מלדה שעלה מהספסל היה חתום על השער השוויון כשדייק מ-11 מטר בדקה ה-92. גם מכלן תשחק בשבוע הבא בשמינית גמר הגביע הבלגי נגד סרה, בעוד אספניול תשחק בגביע הספרדי כשתפגוש את אתלטיקו פאסו.

אושר דוידה פתח בהרכב סטנדרד ליאז', שהפסידה 1:0 לוולנסיין. הישראלי הוחלף בדקה ה-65. ליאז' תשחק גם כן בשמינית גמר הגביע הבלגי בשבוע הבא כשתפגוש את אנטוורפן.