עידו שחר כבש שער בכורה במדי אפולון לימסול

play
יסיימו בטעם מתוק? עידו שחר | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1 07:03

הקשר בן ה-21 דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 וקבוצתו חילצה 2:2 מפאפוס בתוספת הזמן. קליימן ו-וולוס הובסו 4:0 בידי אולימפיאקוס, רפאלוב הוחלף בדקה ה-12 בהפסד של אנדרלכט

(גודל טקסט)

עידו שחר כבש הערב (ראשון) את שערו הראשון במדי אפולון לימסול, כאשר השווה מהנקודה הלבנה מול פאפוס בדקה ה-49. שלוש דקות לאחר מכן ספג הקשר הישראלי כרטיס צהוב, המארחת חזרה להוביל, אבל אמין חמאס המרוקני השווה ל-2:2 בדקה השישית של תוספת הזמן. אפולון ניצבת במקום השישי בליגה הקפריסאית ואילו פאפוס שאיבדה את הפסגה לאחרונה מדורגת שלישית. שחר השלים 90 דקות.

בוריס קליימן לא הצליח לעצור את אולימפיאקוס, שהביסה את וולוס 0:4 בחוץ במסגרת המחזור ה-17 בליגה היוונית. האלופה הובילה 0:3 כבר במחצית, בזכות שערים של פפ בייל (7 בפנדל), הוואנג אין-באום (22) וסדריק בקאמבו (45) כשהמחליף יוסף אל עראבי חתם את התוצאה רבע שעה לסיום. וולוס במקום החמישי עם 26 נקודות, תשע פחות מאולימפיאקוס שחולקת את מקומות 2-4 עם א.א.ק אתונה ופאוק סלוניקי. פנאתנייקוס בפסגה עם 42 ועדיין לא שיחקה במחזור הזה.

שחקן אפולון לימסול עידו שחר
פעם שמינית שהוא פותח בליגה ועכשיו יש גם שער ראשון. עידו שחר | רויטרס

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט, אבל הוחלף כבר בדקה ה-12 בעקבות הרחקתו של המגן מוסא אנדיאיי וראה מהספסל את חבריו מאבדים יתרון בבית ומפסידים 3:1 בדרבי לאוניון סן ז'ילואז. פאביו סילבה כבש בדקה ה-64, אבל המדורגת שנייה הגיבה עם שלישייה בדקות 81, 87 ו-90 ונותרה מרחק שבע נקודות מהמוליכה הבלגית גנק שגברה באותה תוצאה על האלופה קלאב ברוז'.

* יונס מלדה שיחק 90 דקות בהתקפה של מכלן, שהפסידה 2:0 בקרב התחתית אצל זולטה וארחם במחזור ה-19 בליגה הבלגית.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד ב-1:1 בחוץ מול אוטרכט. למרות איבוד הנקודות, מוליכת הליגה ההולנדית שמרה על יתרון שלוש הנקודות בפסגה לאור העובדה שגם אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן סיימו בתיקו את משחקיהן במחזור ה-15.