המנהל הספורטיבי של קייראט: "עקבנו אחרי עופרי ארד במשך שנים"

play
דף חדש. ארד | אתר רשמי, מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי של קייראט
מומחה למשברים: כיצד ברק בכר יחלץ את מכבי חיפה מהמצב? 04:24

הקזחים מאושרים מההחתמה של הבלם: "רצינו אותו מאז המפגשים עם מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית". ילבש את החולצה מספר 15

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שעזב את כור מחצבתו במכבי חיפה, עופרי ארד מתחיל להתמקם בקזחסטן. הבלם בן ה-24 שהושאל לקייראט אלמטי עד חודש ינואר, הצטרף היום לאימוני הקבוצה שתפתח את העונה בליגה בעוד שבועיים. הוא קיבל את החולצה מספר 15.

היום (רביעי) סיפר המנהל הטכני של קייראט, אסקר יסימוב, על ההחתמה של ארד לתקשורת הקזחית. "אנחנו מאושרים שעופרי ישחק במועדון. אנחנו עוקבים אחריו במשך שנים, ורוצים אותו למעשה מאז ששיחקנו נגד מכבי חיפה במסגרות האירופיות. עכשיו נפתחה הזדמנות להחתים אותו, אז ניצלנו אותה ועשינו את זה".

יסימוב תיאר את ארד כ"בלם איכותי עם ניסיון בינלאומי עשיר", וסיפר שהגיע להבנות "מלאות" עם מכבי חיפה בנוגע לאופן שבו ישולם שכרו של ארד. כידוע, מכבי חיפה תשלים חלק ניכר משכרו עד ינואר.

עופרי ארד מוצג כשחקן קייראט אלמטי
דף חדש. ארד | אתר רשמי, מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי של קייראט

ארד שיחק מול קייראט עם מכבי חיפה בניצחון 1:2 במוקדמות הליגה האירופית בספטמבר 2020, אבל נעדר בגלל פציעה מצמד המשחקים בסופם הפסידו הירוקים לאותה יריבה עונה לאחר מכן במוקדמות ליגת האלופות. הוא גדל במכבי חיפה ושיחק רק בשורותיה, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית (ארבעה שערים ב-36 משחקים ב-2017/18). את המדים הירוקים לבש 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות, כשהוא היה שותף לשתי האליפויות האחרונות ובעונה שעברה גם לזכייה בגביע הטוטו ולפני כן באלוף האלופים. העונה איבד את מקומו בהרכב ונדחק ברוטציה, כשבליגה שיחק ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות רשם 20 דקות במצטבר, בשתי הופעות כמחליף מול פריז סן ז'רמן ובנפיקה. בנבחרת ישראל הספיק הבלם לרשום שמונה הופעות, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי