אוסקר גלוך עם בישול בכורה, ליאל עבדה כבש ובישל תוך שתי דקות

play
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | GettyImages, Thomas Pichler
אחרי 9 הפסדים: הפועל אילת גברה על גלבוע/גליל במשחק העונה של התחתית 06:32

קשר זלצבורג נכנס כמחליף והכין (84) לששקו שחגג שלושער ב-2:4 על ראפיד וינה. שחקן הכנף של סלטיק נכנס במחצית, כבש בדקה ה-70 והוסיף בישול ב-1:5 על סט. מירן

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אוסקר גלוך רשם הערב (ראשון) את בישול הבכורה שלו כשחקן רד בול זלצבורג, שגברה 2:4 על ראפיד וינה. היהלום הישראלי שנרכש ממכבי תל אביב והחל את משחק החוץ על הספסל, נכנס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, במצב של 1:1, בעקבות פציעתו של לוקה סוצ'יץ' הקרואטי. בדקה ה-84, גלוך שלח בנגיעה רכה למחליף אחר, בנימין ששקו הסלובני בן ה-19, שחגג את השני שלו מתוך שלישייה שהבקיע תוך שבע דקות (80, 84 ו-87). זלצבורג עם שבעה ניצחונות רצופים בליגה האוסטרית ויתרון תשע נקודות בפסגה על פני שטורם גראץ.

* יום מוצלח מאוד לסלטיק והנציג הישראלי שלה, ליאל עבדה. מוליכת הליגה הסקוטית הגדילה את הפער בפסגה בזכות 1:5 על סט. מירן, וכעת היא רחוקה תשע נקודות מריינג'רס השנייה. עבדה עלה מהספסל עם תחילת המחצית השנייה, ובדקה ה-70 כבש בפעם השנייה ברציפות במסגרת הליגה. במצב של 1:2, הישראלי קיבל את הכדור על סף הרחבה, הסתנן בין שני שחקני הגנה ובעט חזק ומדויק לפינה הרחוקה. כעבור שתי דקות בלבד בישל עבדה את השער שקבע 1:4. הוא קיבל את הכדור בדיוק באותו המקום, אך הפעם הקפיץ למרכז הרחבה ומאת'יו אוריילי בעט פנימה.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק חוגג
עשה את ההבדל מהספסל. ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

* אלי דסה פתח בהרכב דינמו מוסקבה והוחלף ארבע דקות לתוך תוספת הזמן, קבוצתו השיגה 0:1 דרמטי בליגה הרוסית על קריליה סובטוב משער בדקה ה-91.

* בוריס קליימן שמר על רשת נקייה בניצחון החוץ של וולוס 0:1 על פאס יאנינה בליגה היוונית, שם קבוצתו ניצבת במקום החמישי.

* 90 דקות לעופרי ארד במדי קייראט, שפתחה את העונה בליגה הקזחית עם 2:2 נגד אטיראו.

* ליאור רפאלוב שיחק 19 דקות כמחליף בהפסד החוץ של אנדרלכט 1:0 לגנט. קבוצתו רק במקום ה-10 בליגה הבלגית, ארבע נקודות מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף הקונפרנס ליג.

* יונס מלדה שיחק 26 דקות כמחליף בתבוסה הכואבת של מכלן 5:0 בחוץ מול אנטוורפן. קבוצתו במקום ה-13 בליגה הבלגית, שבע נקודות מעל הקו האדום.

* קני סייף השלים 90 דקות בהרכב נפטצ'י באקו ואילו עטאא ג'אבר נעדר בגלל פציעה ב-0:4 הביתי מול טוראן בליגה האזרית.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג מול יונאס אוור שחקן ראפיד וינה
הופעה טובה במשחק הצמרת. אוסקר גלוך | אימג'בנק GettyImages, Thomas Pichler

* דני גרופר שיחק 90 דקות בהפסד הביתי המפתיע של לודוגורץ 1:0 לפירין מהתחתית. כעת האלופה מרחק ארבע נקודות מצסק"א סופיה שניצבת בפסגת הליגה הבולגרית.

* בן אז'ובל נכנס כמחליף בדקה ה-59, קבוצתו התאילנדית פאטום יונייטד הפסידה 3:1 נונג בואה פיצ'איה. אגב, החלוץ הישראלי נכנס במקומו של אקס בית"ר ירושלים, אנדרס טונייס.

* מקסים פלקושצ'נקו נותר על הספסל של הונבד, שחזרה לנצח אחרי כמעט ארבעה חודשים עם מהפך ביתי ו-1:3 על אקדמיית פושקאש. הונבד עדיין מתחת לקו האדום בליגה ההונגרית.

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך, ליאל עבדה, סלטיק