לביא כמעט השווה בתוספת הזמן, ניצחונות דרמטיים לדסה וארד

play
ניצחון שני העונה לגמבה אוסקה, עדיין לא בליגה. לביא | GettyImages, Masashi Hara
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 06:32

הקשר הישראלי היה שותף להפסד 1:0 בחוץ מול נאגויה גרמפוס. המגן ודינמו מוסקבה חגגו בדקה ה-97, הבלם וקייראט בדקה ה-94

(גודל טקסט)

נטע לביא השלים היום (שבת) 90 דקות בהרכב של גמבה אוסקה, שהפסידה בפעם השלישית ברציפות – 1:0 בחוץ לנאגויה גרמפוס. הקשר הישראלי היה חתום על הבעיטה הראשונה של קבוצתו למסגרת במחזור ה-12, עם כדור מסובב מקצה הרחבה שהשוער מיטש לנגראק הדף בתוספת הזמן. האוסטרלי עצר כדור נוסף בדקה ה-93, העלה את קבוצתו למקום השני בטבלה והשאיר את גמבה אוסקה במקום ה-17, רק נקודה מעל יוקוהמה FC האחרונה.

* אלי דסה רשם גם הוא משחק מלא בהרכב דינמו מוסקבה, שחיכתה עד לתוספת הזמן כדי לנצח 0:1 בחוץ את חימקי. פיודור סמולוב הכריע בפנדל בדקה ה-97 והחזיר את דינמו למקום החמישי בליגה הרוסית, אחרי שני הפסדים רצופים.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה
ניצחון שני העונה לגמבה אוסקה, עדיין לא בליגה. לביא | GettyImages, Masashi Hara

* עופרי ארד פתח בניצחונה הדרמטי של קייראט אלמטי 2:3 בחוץ על טובול. המארחת השוותה ל-2:2 בדקה ה-90, הבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב שתי דקות לאחר מכן, ובדקה ה-94 המחליף דמיטרי סרגייב העניק לקייראט את הניצחון והקפיץ אותה למקום השלישי בליגה הקזחית.

* לידור כהן בישל בדקה ה-40 את שער הניצחון של קון קאן, שעלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום בליגה התאילנדית בזכות 1:2 ביתי על נונגבואה פיצ'איה. כהן הוחלף בדקה ה-85 מול האקסית שנועלת את הטבלה וכבר ירדה, לסיום העונה נותר מחזור אחד בלבד.

* ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב לכיה גדנסק והוחלף בדקה ה-85 בהפסד הביתי 3:1 לזגלבי לובין. גדנסק נותרה במקום לפני האחרון בעקבות ההפסד עם 26 נקודות במאזנה וירדה לליגה השנייה אחרי 15 שנה.