עבדה בישל, עוד הפסד ללביא ביפן, שער עצמי לחדידה באוקראינה

הקיצוני של סלטיק הכין למקגרגור ב-2:2 מול סט. מירן. 82 דקות לקשר גמבה אוסקה ב-2:0 הביתי מול יוקוהמה מרינוס, קבוצתו שקועה במקום אחרון. שחקן אודסה כבש לצד הלא נכון בהפסד 1:0 למינאי

(גודל טקסט)

נטע לביא וגמבה אוסקה נותרו עמוק במקום האחרון בליגה היפנית, לאחר הפסד ביתי 2:0 היום (שבת) מול יוקוהמה מרינוס המדורגת שנייה. הקשר הישראלי בישל בדקה השישית לעיסאם ג'באלי התוניסאי, אבל השער נפסל בגלל נבדל ומנגד האורחת כבשה בזכות נישימורה (37) והגדילה את התוצאה עם נגאטו (79) למרות הרחקתו של מצובארה (59). לביא הוחלף בדקה ה-82 וקבוצתו ברצף של חמישה הפסדים, כשהיא במקום ה-18 שמוביל לירידה ובמרחק ארבע נקודות משונאן בלמארה שמקדימה אותה. גמבה ניצחה רק פעם אחת ב-14 מחזורים עד כה וספגה כבר 30 שערים.

* גיא חדידה כבש שער עצמי שעלה לצ'רנומורץ אודסה בהפסד ביתי 1:0 למינאי במחזור ה-27 בליגה האוקראינית. הקשר הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-61 ניסה לסגור מסירת רוחב של מיכאיל גצ'ב, הכדור פגע בו ונכנס פנימה. חדידה הוחלף כעבור שתי דקות וקבוצתו כעת במקום התשיעי, שתי נקודות מעל המקום ה-13 שמוביל למבחנים.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה
ניצחון שני העונה לגמבה אוסקה, עדיין לא בליגה. לביא | GettyImages, Masashi Hara

השער שנרשם כעצמי של גיא חדידה

* ליאל עבדה עלה מהספסל של סלטיק בדקה ה-71 במשחק לפרוטוקול נגד סט. מירן, וכעבור 10 דקות בישל לקאלום מקגרגור את השער שהחזיר את האלופה מפיגור ל-2:2, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

* תאי בריבו שיחק מחצית כמחליף בניצחון החוץ של וולפסברגר 0:2 על הארטברג בפלייאוף התחתון באוסטריה. קבוצתו במקום השביעי שמוביל למשחק הכרעה על הכרטיס לקונפרנס ליג.

* אושר דוידה שיחק 57 דקות בהרכב סטנדרד ליאז', שהובסה 3:0 בידי ווסטרלו בפלייאוף האמצעי בבלגיה.

* עומר קורסיה שיחק מחצית בהרכב פראלימני, שניצחה 0:3 את א.א.ל לימסול בפלייאוף התחתון בקפריסין.

* שון וייסמן ישב על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של גרנאדה 1:3 על מיראנדס. קבוצתו שמרה על המקום הראשון ובדרך חזרה ללה ליגה, כשלסיום העונה בליגת המשנה בספרד נותר עוד מחזור אחד. לאס פלמאס מפגרת אחריה בנקודה, אלאבס בשתיים ולבנטה בשלוש.

* ג'וזף גנדה לא היה בסגל של זנדהאוזן, שהפסידה 1:0 אצל היידנהיים במחזור ה-33 והלפני אחרון בליגה הגרמנית השנייה וירדה באופן רשמי. היידנהיים במקום השני ותצטרף לדרמשטאדט כעולה השנייה אם המבורג תפסיד.

* בן אז'ובל לא נכלל בסגל של פאטום יונייטד, שהפסידה 2:0 לבוריראם בגמר גביע הליגה בתאילנד.