אקס מכבי חיפה יחבור לברק בכר? "החתמה שלו כרוכה בסיכון"

play
ברק בכר | דני מרון
כ-50 אלף אוהדי מכבי חיפה חגגו אליפות שלישית ברצף ונפרדו מבכר 01:09

בסרביה טענו שהמאמן החדש ישמח לצרף את השחקן שפרח בתחתיו, אבל הוסיפו כי הסיכוי לא גבוה. וגם: "אוהדי הכוכב האדום מקווים שהישראלי ישכנע את דראגוביץ' להישאר"

(גודל טקסט)

אחד האתגרים הגדולים של ברק בכר בתחילת העבודה של בכוכב האדום בלגרד, עשוי להגיע מכיוון חוליית ההגנה. סטרחיניה אראקוביץ' הצעיר מבוקש וכבר יש הצעות על השולחן, אלכסנדר דראגוביץ' הוותיק עושה קולות של עזיבה ואלופת סרביה עלולה להישאר בלי שני הבלמים המובילים שלה.

בסרביה טענו אתמול באופן טבעי שבכר ישמח לצרף את בוגדן פלאניץ', אבל היום הוסיפו שהסיכוי לכך לא גבוה. פלאניץ' מקבל שכר מאוד גבוה בערב הסעודית וכדי לשוב יצטרך לוותר על הרבה כסף, ובנוסף הוא נעדר תקופה ארוכה מאוד בגלל פציעה והחתמה שלו כרוכה בסיכון.

אלכסנדר דראגוביץ', שחקן הכוכב האדום בלגרד
דראגוביץ' עדיין עושה קולות של עזיבה | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

בינתיים התקווה של האוהדים היא שדווקא בכר יצליח לשכנע את דראגוביץ' להישאר. האוסטרי הוותיק כועס מאוד על הנהלת המועדון שלא אפשרה לו לעבור לאיטליה בינואר האחרון ודראגו אמר בסוף השבוע לתקשורת במולדתו: "הגיע הזמן לשינוי, אני רוצה לעזוב את הכוכב האדום. שיחקתי בשוויץ, אוקראינה, גרמניה, אנגליה וסרביה. החלום שלי עכשיו הוא לשחק בסרייה A".

לדראגוביץ' בן ה-32 חוזה לעונה נוספת, אבל בסרביה הסבירו היום שההנהלה לא תיכנס איתו לעימותים ותאפשר לו לעזוב – אם הוא התעקש. בתקשורת המקומית מדווחים שהוצע לו חוזה ארוך טווח עם סעיף יציאה לחמש הליגות הגדולות והוסיפו: "האוהדים של הכוכב האדום מאמינים ביכולת המו"מ של בכר ובלב של דראגוביץ' כדי ששניהם יגרמו לו להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי