שוחרר לפני סיום המחנה: עילאי אלמקייס לא יחתום בלגיה ורשה

play
יותר מדי פציעות. אלמקייס | אימג'בנק GettyImages, Guenther Iby
מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24 04:01

הישראלי בן ה-23 הגיע למחנה האימונים של סגנית אלופת פולין ושותף במשחק הכנה, אבל לא שיכנע את הצוות המקצועי שוויתר על שירותיו

(גודל טקסט)

עילאי אלמקייס לא יצטרף ללגיה ורשה. הקשר בן ה-23 נבחן בימים האחרונים בשורות סגנית אלופת פולין שנמצאת במחנה אימונים באוסטריה, אבל לא הצליח להרשים את הצוות המקצועי ועל פי הדיווחים עזב את המחנה מבלי שזכה להצעה להצטרף.

לפי הדיווח הצליח אלמקייס להותיר רושם חיובי בכל הנוגע ליכולת המסירה שלו ושמר על יציבות לאורך התקופה בה נבחן, אבל התקשה להרשים בעמדת הפליימייקר שלגיה ייעדה לו. יתר על כן, הוא שותף ל-45 דקות במשחק הכנה מול בוטושאני הרומנית ולא בא לידי ביטוי, יכולת שבעקבותיה הוחלט לשחררו עוד לפני תום המחנה האימונים שעל פי הדיווח הוא היה אמור להישאר עד סיומו.

עילאי אלמקייס קשר נבחרת ישראל הצעירה
עילאי אלמקייס קשר נבחרת ישראל הצעירה | דני מרון

הקשר שהגיע בגיל 15 להופנהיים וזכה לחוזה בוגרים ראשון במועדון מהבונדסליגה הגרמנית לפני שלוש שנים, הפך הקיץ לשחקן חופשי אחרי שבעונה החולפת רשם 28 הופעות בקבוצת המילואים של הופנהיים שמשחקת בליגה הרביעית בגרמניה. הוא כבש חמישה שערים והוסיף ארבעה בישולים בעונה האחרונה.

נזכיר כי לאלמקייס גם חמש הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת. מהופנהיים הוא הושאל ב-2020 וב-2021 לדן האח ההולנדית ולאדמירה וואקר האוסטרית ההתאמה, אך כאמור העונה נשאר בקבוצת המילואים כאמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי