סתיו נחמני "גנב את ההצגה בבכורה. שחקן ממש טוב שרוצה ללמוד"

play
סתיו נחמני במדי סט. מירן | אתר רשמי, סט. מירן
דין דוד השלים מהפך ובישל, שרי עם שער ענק: מכבי חיפה זכתה באלוף האלופים 06:06

החלוץ בן ה-20 עלה מהספסל וכבש צמד תוך שבע דקות בסט. מירן, בסקוטלנד שיבחו וגם המאמן החמיא: "האוהדים זכו לראות קצת ממה שהוא יודע"

(גודל טקסט)

הופעת בכורה חלומית לסתיו נחמני בסקוטלנד. אחרי שהמתין זמן רב לקבלת רישיון העבודה והצטרף לאימונים באיחור, אתמול (שבת) החלוץ בן ה-20 עלה מהספסל ובמשחקו הראשון בקבוצה הבקיע צמד בניצחון 0:4 על ארברואת' מליגת המשנה במסגרת גביע הליגה.

"נחמני גנב את ההצגה", הייתה הכותרת הבוקר ב"דיילי רקורד", "הוא הכריז על הגעתו עם צמד תוך שבע דקות. לסטיבן רובינסון יש סופר-סאפ". נחמני, כזכור, הושאל ממכבי חיפה כאשר לסקוטים אופציית רכישה.

המסר של סתיו נחמני לאוהדי סט. מירן אחרי צמד בבכורה

כאשר רובינסון נשאל בסיום המשחק על הבכורה של נחמני, אמר: "הוא התאמן איתנו רק שלושה ימים, אבל אנחנו יודעים כמה חד הוא מול השער ויודע להבקיע. הוא בחור טוב שרוצה ללמוד ואני חושב שהאוהדים זכו לראות קצת מהמהירות שלו ומהיכולת שלו להבקיע שערים".

עוד אמר המנג'ר החדש על הישראלי: "יש לו נוכחות טובה, הוא יודע לסיים מצבים עם שתי הרגליים. הוא ממש טוב. יש לו עוד דרך ארוכה לעשות עד שייכנס לכושר מלא. הבחורים קיבלו אותו מצוין ואנחנו נדאג לסייע לו בכל מה שקשור לכושר, להתאקלמות, לקשיי שפה ולהתמודדות עם הפיזיות של הליגה הסקוטית, אבל ההתחלה שלו מצוינת".