90 דקות לאבו פאני: פרנצווארוש הביסה, כולל שער ביזארי

אלופת הונגריה הביסה 0:4 את שמרוק רוברס במוקדמות הקונפרנס ליג. בכורה לזיו מורגן במדי קלוז', הפסד דרמטי לברסקי עם בוראץ, הפסד גם לחלאיילה ואברמוב עם גבאלה

(גודל טקסט)

מוחמד אבו פאני השלים הערב (חמישי) 90 דקות בניצחון הקליל של פרנצווארוש 0:4 על שמרוק רוברס האירית, במסלול האלופות של הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג. דויד שיגר כבש בדקה ה-16 את אחד השערים הביזארים של התקופה, עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בשחקן הגנה, עשתה קשה גבוהה ונחתה בין ידיו של השוער בן ה-41 אלן מאנס ונכנסה פנימה. האקוודורי כריסטיאן ראמירס כבש (32) ובישל לאדאמה טראורה (47) וברנבאש ורגה חתם (74).

* זיו מורגן ערך בכורה במדי קלוז' הרומנית ושיחק 86 דקות כבלם השמאלי בשלישייה האחורית, ב-1:1 הביתי מול אדנה דמירספור הטורקית. יפטה בטאנקור הספרדי העניק יתרון למארחת כבר בדקה השישית, אבל הקבוצה של פטריק קלייברט איזנה בזכות שער של בנז'מן סטמבולי (77).

* אוסמה חלאיילה וגלעד אברמוב ערכו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם במדי גבאלה האזרית, שהפסידה בביתה 3:2 לאומוניה ניקוסיה בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. חלאיילה השלים 90 דקות ואילו אברמוב נכנס כמחליף בדקה ה-63, כאשר צמד של איוב אלאש (4 ו-62) לא הספיק למארחת מול שלושער של רומן בזוס (45, 50 ו-80 בפנדל).

* רוסלן ברסקי השלים משחק מלא בהפסד הדרמטי של בוראץ באניה לוקה הבוסנית 1:0 לאוסטריה וינה, אצלה סילבה קאני נותר על הספסל ומתן בלטקסה לא היה בסגל. האריס טבאקוביץ' הכריע בדקה הרביעית של תוספת הזמן.

* עטאא ג'אבר וקני סייף פתחו יחד בהרכב נפטצ'י באקו, שחילצה 2:2 בבוסניה אצל ז'לייזניצ'אר בזכות שער של רחמן חג'אייב בדקה ה-95. סייף ראה צהוב והוחלף בדקה ה-80, ג'אבר נותר על המגרש.

השער הביזארי במשחקה של פרנצווארוש

* איהאב גנאים ישב לראשונה על הספסל של אקטובה הקזחית, שהביסה 1:4 בחוץ את טורפדו קוטאיסי הגאורגית ויכולה כבר להיערך לסיבוב המוקדמות השלישי.

* אליאל פרץ פתח בהרכב של אפולון לימסול, שנעלה את מחנה האימונים שלה בסלובקיה עם 0:1 בהכנה על אל גראפה הקטארית.