עופרי ארד: "אבא היה אומר לי לצאת לחו"ל הרבה יותר מוקדם"

בלם קייראט התארח ב"דריבל" ונזכר באביו המנוח: "הוא לא היה יכול לראות אותי על הספסל. לא חשבתי פעמיים אם להגיע, פשוט רציתי לחזור לשחק"

(גודל טקסט)

כשהוא בעיצומה של העונה הראשונה שלו כליגיונר, התארח עופרי ארד בתכנית "דריבל" של וואלה! ספורט וסיפר על החודשים הראשונים שלו בקייראט, החיים בקזחסטן והאקסית מכבי חיפה. צפו בריאיון המלא בנגן בראשית הידיעה.

עופרי ארד מוצג כשחקן קייראט אלמטי
דף חדש. ארד | אתר רשמי, מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי של קייראט

על התקופה הטובה בקזחסטן והקאמבק לנבחרת ישראל: "זומנתי לנבחרת, אנשים עקבו וראו שאני נמצא בכושר טוב. בארץ לא כל כך מכירים את הליגה הקזחית ועוקבים אחריה, אבל מי שמכיר יודע שזו ליגה חזקה, פיזית ומהירה. ההחלטה לצאת? לא חשבתי פעמיים, פשוט רציתי לשחק ולחזור בקדמת הבמה, במיוחד במועדון גדול כמו קייראט. מאוד שמח על ההחלטה ומאושר שעשיתי אותה".

על אביו ז"ל: "אבא נמצא איתי בכל יום ובכל החלטה. לפני שהוא נפטר הוא אמר לי שכשאני יוצא לאירופה, אז למקום שבאמת רוצה אותי ושיעשה לי טוב, לא ללכת לכל מקום. באתי למקום שמאוד רצה אותי, נתן לי במה ומאוד האמין בי. קשה לדעת מה הוא היה חושב כי הוא היה מפתיע בתשובות. הוא מאוד האמין בי ורצה שיהיה לי טוב, הוא היה אומר לי לעשות את המעבר הרבה יותר מוקדם. הוא לא היה יכול לראות אותי יושב על הספסל. הכל יצא לטובה, הכל היה בטיימינג מעולה ואני לא מצטער ומתחרט על כלום".

על חזרה אפשרית למכבי חיפה: "החוזה שלי פה הוא עד נובמבר. אם בחיפה ירצו אותי הם יידעו לתקשר איתי, זה שלהם. אני רואה את המשחקים ושמח שהם מצליחים, הלוואי והם יגיעו לבתים של ליגת האלופות".