בישול בכורה בליגה: צפו באסיסט של עומר אצילי במדי אל עין

הישראלי הכין בצורה נהדרת ללאבה שכבש צמד ב-0:2 על חתא. 63 דקות לגלוך בניצחון זלצבורג המושלמת, חצי שעה לעבדה באיבוד הנקודות הראשון של סלטיק העונה

(גודל טקסט)

עומר אצילי בישל היום (שבת) לראשונה בליגה של איחוד האמירויות, כשהכין לחלוץ קוג'ו לאבה את השער הראשון ב-0:2 של אל עין בחוץ מול חתא. הישראלי קיבל את הכדור עם הגב לשער מחוץ לרחבה בדקה ה-10, העביר לשמאל ובנגיעה שלח כדור עומק נפלא לעבר לאבה שהרשית וגם השלים צמד בדקה ה-26. אצילי הוחלף בדקה ה-61 וקבוצתו מושלמת אחרי שני מחזורים.

* אחרי שכבש את שערו הראשון העונה, אוסקר גלוך שוב פתח בהרכב זלצבורג, אבל הפעם היה פחות טוב והוחלף בדקה ה-63, כשקבוצתו הפכה פיגור 1:0 לניצחון חוץ 1:2 על וולפסברגר. מוחמד במבה, חלוץ הרכש מהפועל ראשון לציון, העניק יתרון למארחת, אבל סמסון באידו (61) והמחליף סקו קויטה (73) השאירו את זלצבורג בפסגה האוסטרית עם מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים.

* ליאל עבדה נכנס בדקה ה-60 ולא הצליח לסייע לסלטיק להימנע מאיבוד נקודות ראשון העונה. אלופת סקוטלנד סיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול סט. ג'ונסטון במחזור השלישי בליגה הסקוטית.

* נטע לביא שיחק 83 דקות במדי גמבה אוסקה, שחילצה 1:1 בחוץ מול סגאן טוסו בזכות שער של המחליף הירוטו ימאמי בדקה השישית של תוספת הזמן. אחרי 25 מחזורים, במאזנה של הקבוצה מאוסקה 33 נקודות והיא זמנית במקום ה-11, מרחק 16 נקודות מנועלת הטבלה שונאן בלמארה, כשרק האחרונה יורדת בתום העונה ביפן.

* אלי דסה חזר להרכב דינמו מוסקבה והיה שותף למהפך ב-10 שחקנים מול רובין קאזן, אבל בדקה ה-95 הצליחה המארחת להשוות ל-2:2 ולקבוע חלוקת נקודות. דינמו נעצרה אחרי שלושה ניצחונות והיא במקום הרביעי, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה קרסנודאר, אותה מאמן ולאדן איביץ'.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה
הריצה הנפלאה נמשכת. נטע לביא | GettyImages, Masashi Hara

* ניר ברדע וידין לוגסי פתחו יחד בהרכב סבאיל, שהשיגה ניצחון ראשון העונה בליגה האזרית: 1:3 בחוץ על טוראן. ברדע שיחק 90 דקות, לוגסי הוחלף בדקה ה-76.

* לידור כהן השלים 90 דקות בהרכב של טראט, שסיימה ב-0:0 ביתי מול צ'יאנגראי יונייטד במסגרת המחזור השלישי של הליגה התאילנדית. העולה עם תיקו שלישי רצוף ושחקן הכנף הישראלי עדיין מחכה לשערו הראשון במדיה.

* זיו מורגן נכנס בדקה ה-87 והיה שותף לניצחון הביתי 1:3 על בוטושאן. קבוצתו במקום השלישי בליגה הרומנית, מרחק שתי נקודות מסטיאווה המושלמת שטרם שיחקה במחזור השישי.

* רז מאיר שיחק שש דקות כמחליף בתבוסה של ר.ק.ס ואלווייק 3:0 אצל ניימיכן, כאשר שני השערים האחרונים היו בתוספת הזמן. קבוצתו במקום האחרון בליגה ההולנדית ועדיין ללא נקודה אחרי שלושה מחזורים.

* יונס מלדה נותר על הספסל של מכלן, שחזרה מפיגור 2:0 בחוץ מול ווסטרלו וחגגה ניצחון דרמטי 2:3 במחזור החמישי בליגה הבלגית.

* רז שלמה נכלל לראשונה העונה בסגל של לובן, אבל לא שותף בהפסד של קבוצתו 3:1 אצל אופן. לובן עם שתי נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים בבלגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי