גנדלמן בישל ועלה עם גנט לבתי הקונפרנס ליג, גם אבו פאני העפיל

הרכש מנתניה נכנס בדקה ה-77 ואחרי שתי דקות להכין לטיסודאלי ב-1:2 על אפואל ניקוסיה. קשר פרנצווארוש שיחק 65 דקות ב-0:3 על ז'לגיריס, פדידה נשר מהליגה האירופית עם לובליאנה

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:4 בליטא בשבוע שעבר, מוחמד אבו פאני פתח גם הערב (חמישי) בהרכב פרנצווארוש שטיילה ל-0:3 על ז'לגיריס והעפילה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שם היא עשויה להיות מוגרלת מול מכבי תל אביב (בהנחה שתישאר בדרג השני). הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-65 ולא כבש או בישל.

* עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-77 ואחרי שתי דקות בישל למרוקני טאריק טיסודאלי בניצחון החוץ של גנט 1:2 על אפואל ניקוסיה. הבלגים ניצחו 0:2 במשחק הראשון והעפילו לבתי הקונפרנס ליג.

* סער פדידה ישתתף גם הוא בבתי הקונפרנס ליג, לאחר שקבוצתו אולימפיה לובליאנה סיימה ב-1:1 בחוץ מול קרבאח האזרית והודחה בפלייאוף הליגה האירופית בעקבות ההפסד הביתי 2:0 במשחק הראשון. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-66.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד והוחלף אחרי מחצית אחת. קבוצתו, שהייתה צריכה נס של ממש בבית כדי להפוך פיגור 5:0 מול נורשלנד הדנית, הפסידה 1:0 ונותרה מחוץ לקונפרנס ליג.

טאריק טיסודאלי שחקן גנט כובש מול אפואל ניקוסיה
נהנה מהבישול של הישראלי. טאריק טיסודאלי כובש לזכות גנט | אימג'בנק GettyImages, GEORGE CHRISTOPHOROU/AFP

* אור דדיה נותר 90 דקות על הספסל של אברדין, שהפסידה בבית 3:1 להאקן השבדית דווקא אחרי שסחטה 2:2 בחוץ בשבוע שעבר, ונשרה מפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית אל שלב הבתים בקונפרנס ליג.

* עומר ניראון צפה מהספסל של זרינסקי מוסטאר הבוסנית בתיקו 1:1 הביתי מול לאסק לינץ, שבעקבותיו נשרו ניראון וחבריו לבתי הקונפרנס ליג אחרי הפסד 2:1 באוסטריה במשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי