נאתכו בכה וזכה לניחומים, רז שלמה סימן "לב": השערים המרגשים של הליגיונרים

play
זכה לניחומים מחבריו. ביברס נאכתו | אתר רשמי, פרטיזן בלגרד
זמנית בפסגה: טוטנהאם נותרה בלתי מנוצחת אחרי 0:1 אצל לוטון 05:28

קשר פרטיזן בלגרד הבקיע בפנדל והתפרק בזרועות חבריו, בלם לובן הבקיע בנגיחה בהופעת הבכורה והיה על סף דמעות עם מסר למדינה

(גודל טקסט)

הספורט בישראל הושבת מפעילות בעקבות מתקפת הטרור המחרידה הבוקר (שבת) אבל כדורגלני ארצנו המשחקים בחו"ל נוטלים חלק במשחקי קבוצותיהם ושניים מהם כבשו וריגשו.

* ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל עד לשנה האחרונה, הבקיע בפנדל במדי פרטיזן בלגרד שניצחה 0:2 את מלאדוסט לוצ'אני בליגה הסרבית ולאחר השער בדקה ה-57 בכה והתפרק בזרועות חבריו שניחמו אותו יחד. הקשר הוחלף בחלוף 11 דקות ופרטיזן השלימה 0:2 שמציב אותה בפסגה בסרביה עם שמונה ניצחונות רצופים ו-25 נקודות מתוך 27, כאשר הכוכב האדום של ברק בכר ועומרי גלזר תוכל לצמק בחזרה לארבע נקודות אם תנצח מחר.

* רז שלמה זכה להופעת בכורה במדי לובן וכבר בדקה הרביעית נגח לרשת והשווה עבור קבוצתו ל-1:1 בחוץ מול סרקל ברוז', שעלתה ליתרון דקה קודם לכן וניצחה לבסוף 2:3 כאשר קווין דנקי השלים שלושער בדקה ה-87. הבלם הישראלי נכלל בסגל רק פעם אחת העונה לפני כן (בהפסד 3:1 לאופן שבו נותר על הספסל) וכעת כאמור מצא את הרשת בדקות הראשונות שלו בליגה הבלגית. שלמה לא חגג את השער ונראה נרגש מאוד, על סף דמעות, כשהוא עושה בידיו סימון של לב לעבר השמיים לאור ההתרחשויות בישראל.

השער והתפרצות הרגשות של ביברס נאתכו

* שגיב יחזקאל השלים 90 דקות במדי אנטליאספור שנעצרה אחרי שני ניצחונות עם הפסד ביתי 2:0 לגלאטסראיי. דבינסון סאנצ'ס (58) ומאורו איקרדי (88) כבשו לזכות האלופה שצברה 22 נקודות מתוך 24 עד כה בליגה הטורקית. רמזי ספורי נכנס כמחליף בדקה ה-63, אך גם הוא לא הצליח להשוות ואנטליאספור במקום ה-13.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות ב-1:1 של שבאב אל אהלי בחוץ מול אל ג'זירה במחזור החמישי באיחוד האמירויות. קבוצתו איבדה נקודות ראשונות ואל עין של עומר אצילי תוכל לעבור אותה ולתפוס את הפסגה.

צפו בשער של רז שלמה

רז שלמה לאחר השער

* בדרבי ישראלי באזרבייג'אן, ניר ברדע וידין לוגסי השלימו 90 דקות ב-0:1 שהשיגה קבוצתם סבאיל בתוספת הזמן בחוץ מול גבאלה של אוסמה חלאיילה (72 דקות) וגלעד אברמוב שלא נכלל בסגל. סבאיל המפתיעה ניצבת במקום השני, מרחק שתי נקודות מהמוליכה זירה. גבאלה במקום התשיעי, שתי נקודות מעל קפאז האחרונה (רק אחת יורדת).

* עדן קארצב לא שותף בניצחונה הביתי של איסטנבול בשאקשהיר 0:2 על גזיאנטפ. קבוצתו נחלצה מהקו האדום בטורקיה ובמאזנה כעת שבע נקודות אחרי שמונה מחזורים.

* מתן בלטקסה שיחק שבע דקות כמחליף ב-0:4 הביתי של אוסטריה וינה על בלאו וייס לינץ, כשקבוצתו ניצחה לראשונה מאז המחזור השני והתקדמה למקום התשיעי בליגה האוסטרית.

* יגאל בקר עמד בשערה של זקאקיו, שכמעט הפתיעה ב-GSP בניקוסיה את אומוניה שחילצה לבסוף 3:3 בדקה ה-88. העולה עם שבע נקודות אחרי שבעה מחזורים וניצבת במקום ה-10 בקפריסין (מתוך 14 קבוצות).

* בוריס קליימן פתח בשערה של פאס יאנינה, שהפסידה 2:1 בבית לאקסית שלו וולוס בגביע היווני.

* לידור כהן פתח בהרכב טראט, שניצחה 3:4 את נאקון פאתום במחזור השביעי בליגה התאילנדית.

* ארד בר ישב על הספסל של ציריך ב-2:3 הביתי על וינטרטור וקבוצתו עם יתרון חמש נקודות בפסגת הליגה השוויצרית על פני האלופה יאנג בויז, לה שני משחקים פחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי