"שימו עליו עין": תאי עבד כבש לראשונה בליגת האלופות לנוער

play
תאי עבד, שחקן פ.ס.וו איינדהובן | אתר רשמי, פ.ס.וו איינדהובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10 04:30

הקשר בן ה-19 של פ.ס.וו איינדהובן הבקיע במשחק החוץ בלאנס וזכה לשבחים מהעיתונאים ההולנדים. קבוצתו נחלה הפסד דרמטי

(גודל טקסט)

תאי עבד זכה לשבחים על הופעתו היום (שלישי) במסגרת ליגת האלופות לנוער. הישראלי פתח בהרכב פ.ס.וו איינדהובן במשחק החוץ בצרפת מול לאנס וכבש בדקה ה-30 את שער השוויון, אבל ההולנדים נותרו בחסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום, עבד הוחלף בדקה ה-84 וכעבור שתי דקות ההולנדים ספגו את ה-2:1 ונכנעו בעקבות אותו שער דרמטי של המקומיים ונחלו הפסד בכורה העונה במפעל.

עבד כבש לראשונה בליגת האלופות לנוער וזכה לשבחים מהעיתונאים ההולנדים שהיו ביציע בלאנס. "ביצוע מצוין של עבד בשער" נכתב באתר "טלחרף" ההולנדי והעיתונאי ריק אלפרינק שמסקר את המועדון עבור AD הוסיף: "שימו עין על הישראלי תאי עבד. שחקן עם איכויות מיוחדות עם הכדור". בנוסף לשער שכבש, עבד היה מעורב ביצירת מספר מצבים ולא היה רחוק מלהשלים צמד במחצית השנייה, אבל החמיץ הזדמנות טובה.

תאי עבד שחקן מילואי פ.ס.וו איינדהובן
שער ראשון בליגת האלופות לנוער. תאי עבד | GettyImages, BSR Agency

כידוע, עבד בן ה-19 הגיע לקבוצת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן מהפועל תל אביב באוגוסט 2021 והעונה עלה לבוגרים, נמנה עם סגל קבוצת המילואים של המועדון שמשחקת בליגה השנייה בהולנד וכן לוקח חלק במשחקי ליגת האלופות לנוער. בליגה השנייה כבש שני שערים בשמונה משחקים, אך קבוצתו מתקשה לאחר 10 משחקים ומדורגת רק במקום ה-14. בשני המחזורים הראשונים בליגת האלופות לנוער, פ.ס.וו ניצחה 1:2 את ארסנל בלונדון ובבית סיימה ב-1:1 נגד סביליה והיום כבש הישראלי את שערו הראשון במפעל.

עבד גם היה שותף בכיר להצלחות נבחרת הנוער של ישראל באליפות אירופה ובמונדיאליטו והקיץ עשה את הקפיצה לנבחרת הצעירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי