איביץ': "בכר מאמן כשרוני ומבטיח, אבל בישראל אין לחץ כמו כאן"

play
טעון מהרגיל. איביץ' | דני מרון
בכר וגלזר שותפים להישג היסטורי: 1:3 לכוכב האדום על מלאדוסט 01:44

אקס מכבי תל אביב שמזוהה עם פרטיזן בלגרד, לקראת הדרבי: "לכוכב האדום תקציב יותר גבוה, אבל זה לא אומר שהיא יותר טובה"

(גודל טקסט)

אחרי שהשלימו מהפך בפסגת הליגה הסרבית, ברק בכר והכוכב האדום בלגרד בוודאי כבר חושבים על הדרבי נגד פרטיזן ב-20 בדצמבר. אז נכון שבדרך יש עוד שני משחקים (הערב נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות וביום שבת נגד ספרטק סובוטיצה בליגה), אבל "דרבי הנצח" ביום רביעי הבא הוא הדבר האמיתי. אולי זה שיקבע את עתידו של בכר בכוכב האדום.

בסרביה כבר מחמממים מנועים לקראת המשחק הדחוי, שבמקור היה אמור להתקיים בספטמבר, והבוקר ראיינו את ולאדן איביץ'. המון אנשי כדורגל בסרביה מזוהים עם צד אחד, פרטיזן או הכוכב האדום, ומאמן מכבי תל אביב משוייך לזה השחור-לבן. אחרי הכול, הוא שיחק בפרטיזן 6 שנים.

"אני מקווה שפרטיזן תנצח, אני אוהד שלה בכל ליבי", אמר איביץ', "לכוכב האדום יש תקציב יותר גבוה, אבל זה לא אומר שהיא יותר טובה. הדרבי הוא המשחק הכי גדול בסרביה, משהו מיוחד, שונה לגמרי מכל דבר אחר. אני מצפה שיהיה משחק ברמה גבוהה וכמובן שאני מצפה לניצחון של פרטיזן".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

איביץ' שהיום מאמן את קרסנודאר הרוסית, התייחס גם לברק בכר: "שיחקתי נגדו כשהוא אימן את הפועל באר שבע ואת מכבי חיפה, הוא מאמן מאוד מוכשר ומאוד מבטיח. יש לו איכויות רבות, הוא זכה בשש אליפויות בישראל והליגה שם יותר איכותית מהליגה בסרביה. כמאמן מכבי חיפה הוא הדיח את הכוכב האדום ואולימפיאקוס".

איביץ' הוסיף על בכר: "הוא אחד המאמנים הישראלים הכי טובים והוא עבד שם במועדונים גדולים. יחד עם זאת, יש הבדל בין המועדונים הגדולים בישראל ובסרביה, בעיקר במונחים של לחץ. בישראל אין לחץ כמו כאן, ובנוסף הוא עובד בחו"ל בפעם הראשונה, כך שברור שהוא צריך זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי