בדרך לטופ העולמי? מועדון הפאר שעשוי לנסות להחתים את אוסקר גלוך

play
אוסקר גלוך | רויטרס
צפו: מידלסברו ניצחה 0:1 את צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה האנגלי 01:31

אחרי הדיווחים על מעבר אפשרי לאסטון וילה, באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד מחזרת אחר הקשר הישראלי של זלצבורג, שנמצא גם על הכוונת של ליברפול וארסנל. סוכנו כבר הצהיר: "מחכים להצעה טובה"

(גודל טקסט)

האם אוסקר גלוך יעבור לליגה הטובה בעולם כבר בחלון ההעברות הנוכחי? באנגליה מדווחים ש"מספר מועדוני פרמיירליג סימנו את הקשר הישראלי של רד בול זלצבורג". בדיווח נכתב כי "הוא רק בן 19 אבל מוכיח את ערכו על בסיס שבועי ומוביל את קבוצתו לפסגת הטבלה באוסטריה".

מלבד אסטון וילה, שבחודש שעבר דווח כי היא "רוצה לצרפו מיידית", באנגליה ציינו כי גם מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל מחזרות ועוקבות אחר גלוך ועשויות לפעול לצרפו בשלב כזה או אחר.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער | GettyImages, Eurasia Sport Images

סוכנו, שחר גרינברג, אמר לאחרונה כי "זה לא סוד שהרבה מועדונים מהטופ העולמי מתעניינים באוסקר. אבל כדי שזה יגיע לכדי עסקה, צריכים להתקיים כמה תנאים בעת ובעונה אחת. אנחנו מחכים להצעה טובה מקבוצה טובה, כזו שכולנו נסכים שתהיה הצעד הכי טוב והכי נכון עבור אוסקר והעתיד שלו".

גלוך כבש העונה ארבעה שערים והוסיף ארבעה בישולים בליגה האוסטרית, ובנוסף הרשים גם במשחקיה של רד בול זלצבורג בליגת האלופות עם שני שערים ובישול בשלב הבתים. דיווחים וספקולציות שונות קשרו את שמו של גלוך לקבוצות צמרת, ודובר אפילו על האפשרות שיימכר כבר בחלון ההעברות הקרוב לקבוצה בכירה יותר. יחד עם זאת, מרבית הסיכויים שגלוך יישאר עד תום העונה ויימכר בקיץ.

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי