אבו פאני: "המלחמה תרמה ליכולת החלשה שלי, משפחתי היתה בסכנה"

play
שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני | GettyImages, Laszlo Szirtesi
צפו: אבו פאני בישל גם מול פיורנטינה, פרנצווארוש העפילה לשלב הבא 02:05

קשר פרנצווארוש שלא בישל מאז ה-29 באוקטובר הודה: "אנחנו לא מכונות, הרגשות שלנו וביטחון המשפחות שלנו באים לידי ביטוי ביכולת"

(גודל טקסט)

מוחמד אבו פאני פתח את העונה בצורה נפלאה במדי פרנצווארוש, עם בישול אחר בישול בליגה ההונגרית. 14 כאלה יש לו העונה בכל המסגרות, אולם האחרון שבהם היה היה ב-29 באוקטובר. בתקשורת ההונגרית שוחחו איתו והתייחסו בין היתר לנפילה ביכולת, רגע לפני יציאת הליגה לפגרה.

"לא דיברתי על זה עד עכשיו, אבל העובדה שפרצה מלחמה במדינה שלי תרמה ליכולת החלשה שלי לקראת סוף הסתיו. אני מצטער, זה באמת השפיע עלי נפשית שמשפחתי היתה בסכנה. הם גרים בכפר קרע, 20 דקות נסיעה מחיפה, ואי אפשר היה לדעת מה יקרה. דאגתי להם. חייבים להבין שאנחנו לא מכונות, הרגשות שלנו וביטחון המשפחות שלנו באים לידי ביטוי ביכולת שלנו".

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני
שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני | GettyImages, Laszlo Szirtesi

על העבודה שעשה במהלך הפגרה אמר קשר נבחרת ישראל: "רצנו הרבה, אף אחד לא היה צריך לעבוד קשה כדי להירדם בלילות. היה חשוב לצבור אנרגיה במהלך הפגרה. אני הלכתי לחוף, נטענתי מחדש וגם הייתי בישראל. לא ביקרתי שם כחצי שנה ומאוד התגעגעתי למשפחה שלי. זו הפעם הראשונה שאני משחק מחוץ לישראל, כך שאני עדיין מתגעגע הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי