הכל בגלל חגיגת השער: שגיב יחזקאל נעצר ונלקח לחקירה במשטרה

play
שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור במחווה לחטופים | אתר רשמי, אנטליאספור
השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים 00:31

הפארסה נמשכת. שר המשפטים הטורקי הודיע כי הפרקליטות פתחה בחקירה נגד השחקן, ש"תמך בטבח שביצעה ישראל" בכך שחגג את השער שלו עם מחווה לחטופים. אנטליאספור עובדת על שחרורו המיידי, אחת מחברות החסות מתכננת לתבוע, הקהל הגיע למשרדי המועדון כדי לקרוא לעזיבתו

(גודל טקסט)

סערת שגיב יחזקאל לא יורדת מסדר היום בטורקיה. כזכור, שחקן אנטליאספור כבש מוקדם יותר היום (ראשון) והקדיש את השער לחטופים הישראלים, שנמצאים כבר 100 יום בשבי חמאס בעזה. העיתונאים והאוהדים זעמו, קבוצתו החליטה להשעותו, ולאחר מכן הודיע הנשיא שבכוונתו גם להתיר את חוזהו של שחקן נבחרת ישראל.

אבל זה כלום לעומת מה שקרה בשעות הערב, כשהשחקן נעצר ונלקח לחקירה במשטרה. זמן קצר קודם לכן, הודיע שר המשפטים הטורקי, לא פחות ולא יותר, כי הפרקליטות הראשית של אנטליה פתחה בחקירה משפטית נגד יחזקאל, בגין פשע של "הסתה פומבית של הציבור לשנאה ועוינות" – ו"תמיכתו בטבח שביצעה ישראל בעזה". אנטליאספור אישרה כי שחקנה נמצא תחת חקירה, כשדובר המועדון הוסיף כי "עורכי הדין פועלים להתרת חוזהו תוך זמן קצר".

שר המשפטים יילמאז טונצ' הוסיף וכתב: "אני שוב מגנה את ההתקפות של ישראל, שביצעה פשעים נגד האנושות על ידי ביצוע רצח עם בעזה, בלי התחשבות בילדים או לנשים, צעירים או מבוגרים, במשך יותר מ-100 ימים. תמיד נמשיך לעמוד לצד הפלסטינים המדוכאים".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור
לקרוא ולא להאמין. יחזקאל | אתר רשמי, אנטליאספור

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

איחד את העם: הכדורגל הישראלי עומד מאחורי שגיב יחזקאל אם יסיים דרכו בטורקיה: הפועל באר שבע תפעל להחזיר את שגיב יחזקאל שגיב יחזקאל הושעה מאנטליאספור, הנשיא: "חוזהו יבוטל" מחווה לחטופים על אדמת טורקיה: יחזקאל כבש מבישול של ספורי

גם ההתאחדות הטורקית הגיבה הערב לסערה: "אנו מגנים את התנהגותו הבלתי מתקבלת של שגיב יחזקאל היום. השעייתו ראויה. הליכים נחוצים וחקירות משמעתיות נגד האחראים נפתחו מיד. לציבור לא צריך להיות ספק כי יינקטו צעדים הכרחיים נגד האחראים למעשה זה, הפוגע בכבוד האדם ובמצפונה של החברה הטורקית".

אחד הספונסרים של המועדון, מקבוצת קגליאן, הודיע שימשוך את עסקת החסות שלו אם הישראלי יישאר באנטליאספור: "התמיכה של יחזקאל ברצח העם שביצעה ישראל בעזה, העציבה אותנו מאוד. זה לא מקובל שהמועדון ישמש כמסר של תמיכה ברצח העם המגעיל הזה. מיד שוחחנו על הנושא הזה עם נשיא המועדון וכמה חברים מההנהלה. הצהרנו שזה לא יספיק להוציא את השחקן מהסגל. יש לבטל את החוזה שלו ולגרש אותו, אחרת נסיים את ההסכם שלנו. כקבוצת קגליאן, נגיש תביעה נגד יחזקאל בגלל שהוא פגע במותג שלנו. עורכי הדין שלנו יטפלו בתהליך".

בשעות הערב המאוחרות, הגיעו חלק מאוהדי הקבוצה למשרדי המועדון, כדי למחות ולקרוא לשחרורו של יחזקאל מהמועדון באופן מיידי:

הקריקטורה החדשה שסוחפת את הרשתות בטורקיה

הרגע אותו יחזקאל לעולם לא ישכח הגיע בדקה ה-68, כשכבש מבישול של חברו לנבחרת ישראל רמזי ספורי וקבע 1:1 מול טרבזונספור. את השער ציין עם הצבעה לעבר הכיתוב על התחבושת שלו, לציון 100 ימים של החטופים בשבי חמאס, וגם סימן "חצי לב" – בלי לדעת איזו סערת ענק יחולל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי