"התנהגות מכוערת שתומכת ברצח עם": שגיב יחזקאל תחת מתקפה בטורקיה

play
מים נגד שגיב יחזקאל בטורקיה | אתר רשמי, מתוך טוויטר
השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים 00:31

שר המשפטים הטורקי הודיע שכדורגלן אנטליאספור עומד לדין באישום של "הסתה של הציבור לשנאה ועוינות" והוסיף: "תמיד נתמוך בעם הפלסטיני במאבקו הצודק". בהמשך יובא השחקן בפני שופט

(גודל טקסט)

פרשת שגיב יחזקאל הולכת ומסתעפת ונראה שהיא רק בתחילתה. אחרי שנעצר לתחקור, שר המשפטים ילמאז טונק הודיע שחקירה החלה נגד הכדורגלן הישראלי באישום של "הסתה של הציבור לשנאה ועוינות".

בהודעה שמסר טונק הוא אמר ש"התובע המקומי יחקור את הכדורגלן הישראלי שגיב יחזקאל על התנהגותו המכוערת שתומכת ב'רצח העם' שמבצעת ישראל בעזה לאחר הגול שהוא הבקיע נגד טרבזונספור". השר הוסיף שהוא "מגנה את ההתקפות של ישראל, שמבצעת פשעים נגד האנושות על ידי רצח עם בעזה במשך יותר מ-100 ימים ותמיד נעמוד לצד הפלסטינים במאבקם".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור
לקרוא ולא להאמין. יחזקאל | אתר רשמי, אנטליאספור

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה – אך אז נעצר הכל בגלל חגיגת השער: שגיב יחזקאל נעצר ונלקח לחקירה במשטרה איחד את העם: הכדורגל הישראלי עומד מאחורי שגיב יחזקאל אם יסיים דרכו בטורקיה: הפועל באר שבע תפעל להחזיר את שגיב יחזקאל שגיב יחזקאל הושעה מאנטליאספור, הנשיא: "חוזהו יבוטל" מחווה לחטופים על אדמת טורקיה: יחזקאל כבש מבישול של ספורי

כזכור, הקבוצה הודיעה כבר אמש שיחזקאל הודח מהסגל אחרי שבסך הכול ביצע מחווה נחמדה לחטופים לאחר שערו. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב כי "יחזקאל פעל נגד הערכים של המדינה בכך שחשף את הכיתוב למען החטופים".

גם נשיא הקבוצה סינאן בוזטפה התבטא כבר בנושא ואמר: "עבורנו, רגישות המדינה היא מעל כל דבר אחר. לעולם לא ארשה התנהגות חסרת רגישות כלפי המדינה שלי". יחזקאל יתייצב בפני שופט בהמשך, כאשר בישראל פועלים לשחרורו המיידי מהמדינה, שבה משחקים גם רמזי ספורי חברו לקבוצה, עדן קארצב שחקן בשאקשהיר, ים מדר כדורסלנה של פנרבחצ'ה וגם נמרוד לוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי